نویسنده کتاب "پرواز خونین" در گفت‌و گو با دفاع مقدس:

"اتاق شماره 6" از گمنامی مردان جنگ حکایت می کند

نویسنده کتاب "اتاق شماره‌ی 6" گفت: امروز روزهای جنگ مثل یک خاطره خوب در ذهنم مرور می شود. اتاق شماره 6 نیز مرور خاطرات روزهای جنگ است که از واقعیات الهام گرفته است.
کد خبر: ۱۵۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷ - 11April 2014

سعید اسدی فر، نویسنده کتاب "اتاق شمارهی 6" در گفتو گو با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار کرد: این کتاب مجموع داستانهای دفاع مقدس را در بر می گیرد که در آن 15 داستان مستند روایت شده استو

وی افزود: حضور در جبهه، اسارت و جانبازی را تجربه کردهام. گاهی اوقات در زندگی با احساساتی روبرو می شوم که نمی توانم به سادگی از کنار بعضی از اتفاقات به سادگی بگذرم. همین حس در خصوص اتفاقات 8 سال جنگ تحمیلی همیشه با من همراه بوده و مرا وادار به نوشتن می کند.

اسدی فر تصریح کرد:امروز روزهای جنگ مثل یک خاطره خوب در ذهنم مرور می شود. اتاق شماره 6 نیز مرور خاطرات روزهای جنگ است که از واقعیات الهام گرفته است.

نویسنده کتاب "پرواز خونین" بیان کرد: در جبهه مردانی ساده را می دیدم که از روستاها و شهرها در پی دفاع از دین و سرزمین خود داشتهها و نداشتههای خود را به جا گذاشته و به میدان نبرد وارد شدند، اما هیچ گاه یادی از آنها نمی شود و من در این کتاب در حد توان خود سعی در معرفی چنین مردانی داشته ام.

یاد آور می شود، کتاب "اتاق شماره 6" به نویسندگی سعید اسدی فر شامل 15 داستان است که به تازگی برای اخذ تایید و نشر به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپرده شده است.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار