معاون سیاسی سپاه در گفت‌وگو با دفاع مقدس:

صدور قطعنامه پارلمان اروپا ناشی از نفوذ لابی صهیونیست‌هاست

معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: صدور قطعنامه پارلمان اروپا نوعی اشتباه محاسباتی و نوعی تمکین استفاده ابزاری آمریکایی‌ها از اروپاییان بود. این اقدام ناشی از نفوذ لابی صهیونیست و دلداری به صهیونیست‌ها در ماجرای سوریه است.
کد خبر: ۱۵۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۵ - 08April 2014

صدور قطعنامه پارلمان اروپا ناشی از نفوذ لابی صهیونیست‌هاست

سردار"رسول سنایی راد" معاون سیاسی سپاه پاسداران در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس در خصوص صدور قطعنامه پارلمان اروپا اظهار کرد: صدور این قطعنامه، نوعی اشتباه محاسباتی و نوعی تمکین استفاده ابزاری آمریکاییها از اروپاییان بود.

وی افزود: این اقدام ناشی از نفوذ لابی صهیونیست و دلداری به صهیونیستها در ماجرای سوریه است.

سنایی راد اضافه کرد: شتابزدگی اروپاییان باعث رسواییشان شد، زیرا که حمایت از سران فتنه و همچنین آزادی همجنسبازان با اسلامی بودن ایران منافات دارد و همین طور واقعیتهای اجتماعی ایران، با اروپا قابل قیاس نیست.

وی گفت: ایران امروز، ایران زمان قاجار نیست، ادبیات اروپاییان نشان از نوعی وابستگی به ایرانیان است.

معاون سیاسی سپاه موضع سپاه موضع مردم دانست و خاطر نشان کرد: سپاه با آن چیزی که با استقلال مردم منافات داشته باشد، مخالفت میکند، امروز انقلاب اسلامی، عزت و غرور ملی را شاخصه مردم قرار داده است.

کمیته روابط خارجی پارلمان اروپا هفته گذشته، درباره پیشنویس قطعنامهای در خصوص راهبرد اتحادیه اروپا در قبال ایران رایگیری و آن را تصویب کرد.

پیشنویس این قطعنامه ۷ صفحه بوده و موضوعات مختلفی نظیر موضوع هستهای، روابط ایران و اتحادیه اروپا، موضوعات منطقهای و حقوق بشر را شامل میشود.

موضوعاتی همچون آزادی همجنس بازان در ایران و آزادی سران فتنه از جمله بندهای این قطع نامه است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار