مدیر انتشارات نیلوفران:

کتاب "اهواز در ۸ سال دفاع مقدس" امروز زیر چاپ می‌رود

کتاب مستند "اهواز در ۸ سال دفاع مقدس" ‌ اثر "حمید طرفی" از طرف نشر نیلوفران و با سفارش و همکاری شهرداری اهواز امروز زیر چاپ می‌رود.
کد خبر: ۱۵۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴ - 08April 2014

کتاب

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "عبدالرضا سالمینژاد" مدیر انتشارات نیلوفران با اعلام این خبر گفت: با توجه به عنوان کتاب شاید تصور شود که این کتاب، اهواز در کل دوران دفاع مقدس را شامل میشود اما این کتاب که احتمالا چند جلدی خواهد بود، فقط به اهواز در دفاع مقدس اختصاص ندارد بلکه در ابتدا به تاریخچه این شهر میپردازد.

وی افزود: البته بعد از ذکر تاریخچه و مطالب تاریخی، کتاب با شیب تندی به انقلاب و دفاع مقدس میرسد ولی از انقلاب تا عملیات بیتالمقدس سرعت روایت مطالب کتاب کندتر میشود چون بعد از انجام این عملیات بود که اهواز از زیر چتر توپخانه دشمن خارج شد.

مدیر انتشارات نیلوفران با اظهار اینکه کتاب "اهواز در ۸ سال دفاع مقدس" اولین کتابی است که به طور جامع درباره تاریخ شهر اهواز چاپ میشود، ادامه داد: کتاب نام برده که جلد اول یک مجموعه خواهد بود، از پیدایی این شهر تا پایان عملیات بیتالمقدس را شامل میشود و در ۱۲ فصل و ۸۰۰ صفحه تنظیم و تدوین شده است که ۵ فصل از این ۱۲ فصل به دوران دفاع مقدس اختصاص دارد.
 

نظر شما
پربیننده ها