برنامه‌های گرامیداشت سالگرد عملیات بازی‌دراز اعلام شد

فرمانده سپاه سرپل ذهاب گفت: برنامه‌های گرامیداشت سالگرد عملیات بازی‌ دراز روزهای چهارم و پنجم اردیبهشت ماه با حضور کاروان‌های راهیان نور سراسر کشور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۵۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۹ - 14April 2014

برنامه‌های گرامیداشت سالگرد عملیات بازی‌دراز اعلام شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سرهنگ پاسدار "مسعود قنبری" فرمانده سپاه سرپل ذهاب، اظهار کرد: برای حضور زائرین و کاروانهای راهیان نور در سطح شهرستان سرپل ذهاب برنامهریزی مناسبی صورت گرفته و پیشبینی ما برای امسال حضور ۱۵ هزار نفری زائران است.

سرهنگ قنبری با اشاره به حضور زائران از یک شب قبل از صعود در شهر سرپل ذهاب گفت: برنامههای مختلفی در حرم احمد بن اسحاق(ره) برای مردم پیشبینی شده و در بحث اسکان و پذیرایی مشکل خاصی وجود ندارد. کاروانهای راهیان نور روز پنج اردیبهشت ساعت ۷ صبح در دامنه بازیدراز جمع شده و به یاد عملیات بازی دراز با رمز یا زهرا(س) صعود حماسی خودشان را به ارتفاعات بازی دراز شروع خواهند کرد. روایتگری، مداحی و نمایش ورزشکاران بسیجی باستانی کار از مهمترین برنامه پنج اردیبهشت در ارتفاع بازی دراز خواهد بود.

وی با اشاره به مشارکت فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور در بزرگداشت یاد و خاطره شهدای بازی دراز گفت: هنگام عزیمت زائران به پائین از ارتفاعات، در دامنه بازی دراز مسابقات اتومبیلرانی به مناسبت سالگرد عملیات بازی دراز شروع خواهد شد.

سرهنگ قنبری ضمن تشکر از مردم شهرستان سرپل ذهاب گفت: جا دارد که از مردم شریف سرپل ذهاب تشکر ویژهای داشته باشم چرا که طی دو روز حضور زائران راهیان نور، میزبانی از بخش عمدهای از زائران را مردم بر عهده میگیرند که این مهمان نوازی تا حدی است که مردم شهر، زائرین شهدا را در منازل خود پذیرایی میکنند.

وی گفت: پنجمین سالی است که توفیق خادمی شهدا را در یادواره شهدای بازی دراز پیدا میکنم و موضوع قابل ذکر این است که هر ساله بر تعداد و استقبال مردم بیشتر میشود که این موضوع نشان دهنده پیمان ناگسستنی مردم با آرمانهای انقلاب است.

نظر شما
پربیننده ها