آیت الله نوری همدانی:

آمریکا براساس قوانین موجود اجازه‌ ندارد برای ابوطالبی ویزا صادر نکند

یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: طبق قوانین و توافق نامه‌های بین‌المللی آمریکا حقی ندارد که برای نماینده‌ای که از سوی یک کشور مستقل در سازمان ملل معرفی می‌شود، روادید صادر نکند.
کد خبر: ۱۶۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۱ - 15April 2014

آمریکا براساس قوانین موجود اجازه‌ ندارد برای ابوطالبی ویزا صادر نکند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، آیت الله "حسین نوری همدانی" پیش از ظهر امروز در دیدار با پاسداران علویون اظهار کرد: طبق قوانین و توافق نامههای بینالمللی آمریکا حقی ندارد که برای نمایندهای که از سوی یک کشور مستقل در سازمان ملل معرفی میشود، روادید صادر نکند.

آیت الله نوری همدانی تاکید کرد: استکبار در شرایط فعلی در حال ازبین بردن رای و نظر مردم است زیرا آنها میخواهند عقاید خود را بر کشور ما تحمیل کنند و بر جوانان لازم است که بسیار هوشیار باشند.

وی با اشاره به اینکه چرا آمریکا به ابوطالبی ویزا نمیدهد تصریح کرد: این نشان دهنده گستاخی و عداوت آمریکا با نظام جمهوری اسلامی ایران است و طبق قوانین و توافق نامههای بینالمللی آمریکا حقی ندارد که برای نمایندهای که از سوی یک کشور در سازمان ملل معرفی میشود، روادید صادر نکند.

بسیار کار درستی کردیم که لانه جاسوسی را تسخیر کردیم

آیت الله نوری همدانی گفت: آمریکا لانه جاسوسی را تاسیس میکند و زمانی که یک کشور به مقابله با آن میپردازد آن را تهدید میکند و تمامی قواعد بین المللی را زیرر پا میگذارد و در این موضوع بسیار کار خوبی کردیم که لانه جاسوسی را تسخیر کریدم.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه غرب کمی نرمش دیده است که این گونه عمل میکنند عنوان کرد: در گذشته غرب اجازه نداشت این گونه برای کشور ما تصیممیم گیری کند زیرا این نرمش سبب میشود تا غرب جسارت بیشتری برای توهین به کشور ما پیدا کند.

لنگ کفش پرتاب کردن به کلینتون نشان دهنده منفورتر شدن مستکبران جهان است

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه جوانان باید در مسیر تقوای الهی گام بردارند تصریح کرد: نماز اول وقت و به یاد امام زمان (عج) بودن از موضوعاتی است که باید جوانان مورد توجه قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه لنگ کفش پرتاب کردن به کلینتون نشان دهنده منفورتر شدن مستکبران جهان است افزود: این موضوع در حالی رخ میدهد که مستضعفان جهان روز به روز در حال محبوبتر شدن هستند.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه دومین دوره در طول زندگی انسان دوره بالندگی و شکوفایی استعدادهاست افزود: این دوره از بهترین دوران زندگی انسانها است که باید از آن به بهترین شکل ممکن استفاده شود.
 

نظر شما
پربیننده ها