فرمانده سپاه استان ایلام:

حلقه‌ی صالحین منشا تحول فرهنگی در بسیج و جامعه است

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام: حلقه‌های صالحین منشا تحول فرهنگی در بسیج و جامعه است و می‌تواند با حملات همه جانبه فرهنگی، عقیدتی غرب مقابله کند.
کد خبر: ۱۶۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۴ - 15April 2014

حلقه‌ی صالحین منشا تحول فرهنگی در بسیج و جامعه است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "سید صادق حسینی" فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در مراسم اولین جشنواره حلقههای برتر صالحین در ایلام اظهار کرد: فرهنگ عاشورایی به عنوان الگویی رهایی بخش میتواند از کانال شجره طیبه صالحین تبلیغ و در جامعه ترویج شود.

وی ادامه داد: شجره صالحین منشا تحول فرهنگی در بسیج و جامعه است و میتواند با حملات همه جانبه فرهنگی، عقیدتی غرب مقابله کند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان ویژگیهای حلقهی صالحین عنوان کرد: مبارزه با تبلیغات غرب، ایجاد رقابت سالم در کارگروهها و معنویت افزایی مهمترین ویژگیهای حلقههای صالحین است.

سردار حسینی اضافه کرد: غرب هم اکنون از لحاظ معنویت به انحطاط کشیده شده و بحرانهای حال حاضر جهان ناشی از نداشتن معنویت است.

وی تاکید کرد: شجره طیبه صالحین سپری برای نظام و ولایت است و اعضای آن به عنوان افسران جنگ نرم شناخته میشوند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه در استان ایلام ۶۵۰۰ حلقه صالحین وجود دارد، یادآور شد: در اولین جشنواره حلقههای برتر صالحین در استان ایلام از ۲۶۵ نفر از افراد برگزیده تقدیر و این افراد به مرحله کشوری اعزام خواهند شد.

نظر شما
پربیننده ها