پرویز شیخ طادی:

شکارچی شنبه بخش اول یک سه گانه است/ رژیم غاصب صهیونیستی یک نظام دینی است

کارگردان فیلم ضد صهیونیستی شکارچی شنبه با اشاره به تاثیرات این فیلم در عرصه داخلی و بین المللی، گفت: این نوع فیلم ها باید با سرمایه گذاری بسیار در شبکه های اجتماعی پخش شود تا تاثیرات آن افزایش یابد.
کد خبر: ۱۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۸ - 02August 2013

شکارچی شنبه بخش اول یک سه گانه است/ رژیم غاصب صهیونیستی یک نظام دینی است

پرویز شیخ طادی در گفت و گوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس هدف از ساخت فیلم شکارچی شنبه را نشان دادن نوع تفکرات ضد بشری رژیم اشغالگر قدس دانست و اظهار داشت:شکارچی شنبه برای روشنگری و شفاف کردن وضعیت اندیشه های پنهان رژیم صهیونیستی ساخته شد که ببیشترین تاثیر این فیلم در داخل شکل گرفت.

شیخ طادی ادامه داد: این فیلم نگاه مردم به اسرائیل را به گونه ای اصلاح کرد و نشان داد اندیشه های داخلی حاکم بر اسرائیل، سیاسی، نظامی و دینی نبوده و همه در داخل به این نتیجه رسیدند که اسرائیل یک رژیمی است که بر اساس تبلیغات کاملا دینی و مذهبی بر روی کار آمده است و یهودیان از طریق دین می فریبد و به سرزمین دروغین موعود منتقل می کند.

کارگردان شکارچی شنبه با اشاره به تاثیرات بین المللی این فیلم، افزود: شکارچی شنبه هم در لبنان و هم در فلسطین و چندین بار در غزه اکران شد و در شبکه های اجتماعی مدام در گردش بود تا جایی که از امریکا، کانادا و برخی دیگر از کشورهای حامی اسرائیل، تماس های زیادی داشتیم که فیلم را می خواستند و ما از طرق مختلف به دست آنان رساندیم.

وی تاکید کرد: مردم در این کشورها تصور می کردند این فیلم آغازگر یک جریان در حال شکل گیری است که متاسفانه این گونه نبود و این یک جریان فعلا دنباله دار نیست؛ هر چند تلاش هایی شد تا ادامه داشته باشد.

شیخ طادی ادامه داد: اولین مشکل این بود که حاصل 11 سال تحقیق و پزوهش یک سه گانه بود که اولین آن شکارچی شنبه بود. بخش دوم این سه گانه را به ارشاد، حوزه هنری و برخی نهادهای دیگر ارائه دادیم که اعلام شد به دلیل نداشتن بودجه نمی توان این فیلم را ساخت.

کارگردان روزهای زندگی با انتقاد از این نوع عملکرد مدیران سینمایی، تصریح کرد: بیشتر این نهادها به دنبال برگزاری همایش و سمینار هستند تا ایجاد جریان برای مقابله به تفکرات رژیم صهیونیستی. متاسفانه عزم جدی برای این مسئله وجود ندارد و جریان سرمایه سالاری که بر سینمای کشور حاکم شده است به دنبال بازگشت سرمایه و برداشت ماشین حسابی از فیلم ها بوده و فیلم های گیشه ای می سازد.

وی ضمن بیان هدف از ساخت چنین فیلم هایی در کشور، افزود: این نوع فیلم ها را باید در شبکه های اجتماعی و به صورت رایگان در اختیار مخاطبین قرار داد تا یک جریان برای مقابله با اسرائیل ایجاد شود.

شیخ طادی تاکید کرد: غرب نمی گذارد این نوع فیلم ها به اکران جهانی برسد و ما باید برای تاثیرگذاری دراین حوزه سرمایه گذاری گسترده انجام دهیم.

گفتنی است شیخ طادی در حال حاضر به دنبال نوشتن فیلمنامه یک سریال برای نشان دادن تفکرات انحرافی جریان سلفی گری می باشد.

نظر شما
پربیننده ها