تسلط ارتش سوریه بر مناطق جدید در حلب

ارتش سوریه در ادامه عملیات خود علیه گروه‌های مسلح در مناطق مختلف این کشور، موفق به تسلط بر منطقه البریج در حلب شد.
کد خبر: ۱۷۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹ - 03May 2014

تسلط ارتش سوریه بر مناطق جدید در حلب

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از پایگاه دام پرس، منابع سوری اعلام کردند: ارتش سوریه یک انبار مهمات وابسته به گروههای مسلح را در در "زبدین و "عین ترما" در حومه دمشق هدف قرار داد.

ارتش سوریه همچنین طی عملیاتی ضد تجمعات تروریستی در الرحیبه و مقالع البتراء در منطقه جیرود در حومه دمشق علاوه بر انهدام ادوات متعلق به آنها تعدادی زیادی از این تروریستها را به هلاکت رساند و تعدادی دیگر را زخمی کرد. ارتش سوریه همچنین مناطق بلدیه و المخفر در منطقه الملیحه در حومه دمشق را تحت کنترل خود درآورد.

در حلب ارتش سوریه مراکز تجمع گروههای مسلح را هدف قرار داد. در لاذقیه نیز ارتش سوریه تعدادی از موشکاندازها و دیگر ادوات متعلق به تروریستها را منهدم کرد و تعدادی از سرکردههای گروههای تروریستی از جمله ابو اسامه الانصاری سرکرده گروه شام الاسلام و ابو قتاده اللیبی سرکرده انصار شام را به هلاکت رساند.

در حلب ارتش سوریه بر منطقه استراتژیک تلالبریج در مقابل زندان مرکزی حلب بر شمال منطقه الشلال مسلط شد. ارتش سوریه در منطقه تلکردی در حومه دمشق، تکتیرانداز معروف این منطقه را هدف قرار داد و به هلاکت رساند.

در ادلب ارتش سوریه حمله گروههای مسلح به فرودگاه ابوالظهور را خنثی کرد و تعدادی از تروریستهای غیر سوری را کشت. در معرتمصرین در حومه ادلب، ارتش سوریه تعدادی از تروریستها را به هلاکت رساند و ادوات متعلق به آنها را منهدم کرد.

نظر شما
پربیننده ها