فرمانده انتظامی قم:

فرماندهی انتظامی قم ۱۱۲ شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است

فرمانده انتظامی استان قم گفت: فرماندهی انتظامی استان قم تاکنون ۱۱۲ شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف کرده است.
کد خبر: ۱۸۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۵ - 04May 2014

فرماندهی انتظامی قم ۱۱۲ شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "کاظم مجتبایی" فرمانده انتظامی استان قم در مراسم تشییع و خاکسپاری شهید گمنام که با حضور مسئولان استانی، مردم شهید پرور قم، خانوادههای معظم شهداء، فرماندهان و کارکنان نظامی و انتظامی استان برگزار شد، اظهار کرد: ما از این شهید عزیز ممنونیم که ستاد فرماندهی انتظامی استان قم را برای آرام گرفتن خود قبول کرد.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: امروز شاهد اتفاقی بزرگ در ستاد فرماندهی انتظامی استان هستیم، فرماندهی انتظامی استان قم تا کنون ۱۱۲ شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصههای مختلف کرده است.

سردار مجتبایی تصریح کرد: این شهید بزگوار یکصدو سیزدهمین شهید است که امروز همکاران من آن را در کنار خود میبینند، گرچه این شهید مربوط به نیروی انتظامی نیست بلکه به همه کشور و به همه صنوف تعلق دارد.

وی عنوان کرد: همکاران من باید با این معلم پیمان ببندند و درس حفظ ارزشها و پاسداری از دین را از او فرا بگیرند و مثل این شهید همواره فرمانبردار رهبر و مقتدای خود باشند.

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: امرور همکاران من با این شهید در این مکان پیمان میبندند که خدمتگزاران صادقی برای میهن و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند.

سردار مجتبایی خاطر نشان کرد: امروز پلیس میزبان معلمی بزرگ است که باید روزانه از او درس آزادی، شجاعت، فداکاری، اخلاص و ادب بیاموزند و آن را هر روز مرور کنند، امروز با آمدن این شهید به ستاد فرماندهی انتظامی استان سبب شد که این مکان بیمه شود.

فرمانده انتظامی استان اظهار امیدواری کرد تمامی همکاران بتوانند همواره این شهید را به عنوان معلمی بزرگ برای پیشرفت وظایف بدانند و همیشه خدمتگزار شهدای والامقام باشند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار