سردار نقدی:

امنیت کردستان مدیون بصیرت و هوشیاری مردم این خطه است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به امنیت موجود در کردستان گفت: امنیت بسیار خوبی هم‌اکنون در کردستان حکم‌فرماست که این وضعیت مرهون خون شهدای مظلوم این خطه اعم از مهاجر و انصار و مدیون وحدت مردم بصیر و هوشیار کردستان است.
کد خبر: ۱۸۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶ - 09May 2014

امنیت کردستان مدیون بصیرت و هوشیاری مردم این خطه است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "محمدرضا نقدی" رئیس سازمان بسیج مستضعفین ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک سالروز ورود نورانی مقام معظم رهبری به کردستان اظهار کرد: در تقارنی خجسته و در ایام انجام عملیات بیتالمقدس در سپاه بیتالمقدس شاهد برگزاری رزمایش الیبیتالمقدس توسط گردانهای بیتالمقدس هستیم که این امر یک اتفاق مبارک میدانیم.

وی گفت: این نامگذاریها نشان از ارمان بلند ملت ایران برای آزادی بشریت از چنگ ظالمان دارد و انشاالله این آرمانها همانگونه که تاکنون محقق شده تا آخر محقق شدنی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد: امروز شاهد رزمایش ۴۰ گردان واکنش سریع بیتالمقدس بسیج هستیم که با یک سازماندهی چند بعدی، هم سازمان تشکیلاتی، هم سازماندهی اعتقادی و معرفتی و همان سازمان امروز در قالب رزم تحقق پیدا میکند که این سازمان یک سازمان بسیار منسجم، متشکل و یکپارچه است.

وی گفت: رزمایش الی بیتالمقدس در کردستان امروز در چند قالب پدافند غیرعامل، رزم زمینی و عملیات ویژه دنبال میشود.

سردار نقدی افزود: در همه شهرهای استان کردستان به صورت همزمان این رزمایش برگزار میشود و تصاویر آغاز این رزمایش دریافت شده است.

وی به وجود امنیت در استان کردستان اشاره و خاطر نشان کرد: خوشبختانه امنیت بسیار خوبی هماکنون در کردستان حکمفرماست که این وضعیت مرهون خون شهدای مظلوم این خطه اعم از مهاجر و انصار و مدیون وحدت مردم بصیر و هوشیار کردستان است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: پیام رزمایش امروز تحکیم وحدت، انسجام بیشتر مردم کردستان، دلگرمی همه مردم این خطه و اخطار به دشمنان ظالم و مستکبران است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار