امیر یاری عنوان کرد

انجام ۲۵ هزار ساعت پرواز امدادی و عملیاتی توسط بالگردهای هوانیروز در سطح کشور

فرمانده هوانیروز با اشاره به خدمات هوانیروز در دوران پس از جنگ تحمیلی گفت: در حوزه‌های سدسازی، مخابرات، ماموریت‌های مردم‌یاری، انتخابات و جابجایی مقامات ۲۵ هزار ساعت پرواز عملیاتی داشتیم.
کد خبر: ۱۸۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۹ - 11May 2014

انجام ۲۵ هزار ساعت پرواز امدادی و عملیاتی توسط بالگردهای هوانیروز در سطح کشور

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، امیر "هوشنگ یاری" فرمانده هوانیروز صبح امروز در مراسم فارغالتحصیلی ۱۲۰ نفر از خلبانان و مهندسین پرواز هوانیروز، با بیان اینکه تا آغاز جنگ تحمیلی و در عملیاتهای مبارزه با ضدانقلاب، ۶۰ هزار ساعت پرواز عملیاتی داشتیم، اظهار کرد: هوانیروز ۴۴ شهید را در این برهه زمانی تقدیم انقلاب کردیم.

وی افزود: در زمان جنگ تحمیلی نیز ۲۴۶ شهید و ۶۰۰ جانباز در طول ۳۰۰ هزار پرواز عملیاتی از سوی هوانیروز به انقلاب تقدیم شد.

وی در ادامه یادآور شد: در حوزههای سدسازی، مخابرات، ماموریتهای مردمیاری، انتخابات و جابجایی مقامات ۲۵ هزار ساعت پرواز عملیاتی داشتیم.

فرمانده هوانیروز با بیان اینکه آموزش کارکنان هوانیروز هیچگاه قطع نشده و در تمامی سطوح هوانیروز ادامه داشته است، گفت: در تمام دورههای آموزشی موارد عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات نیز مورد توجه قرار میگیرد.

امیر یاری خاطرنشان کرد: طی یک سال گذشته علیرغم کمبود امکانات ۸۰ درصد فارغالتحصیلی داشتیم و در دوره آموزشی نیز هیچ حادثهای نداشتیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار