امیر سرتیپ خلبان یاری در جمع خبرنگاران:

هوانیروز دانش پروازی خود به روز نگهداشته و ارتقا می‌دهد

فرمانده هوانیروز ارتش گفت: هوانیروز تلاش می‌کند تا از لحاظ تاکتیک و تکنیک، دانش پروازی خود را به روز نگه داشته و تغییراتی در رابطه با ارتقای سیستم‌های خود ایجاد کند.
کد خبر: ۱۸۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۴ - 11May 2014

هوانیروز دانش پروازی خود به روز نگهداشته و ارتقا می‌دهد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، امیر سرتیپ خلبان "هوشنگ یاری" فرمانده هوانیروز ارتش در حاشیه مراسم فارغالتحصیلی ۱۲۸ خلبان و مهندس پرواز این یگان تیزپرواز که در دانشگاه افسری امام علی(ع) برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همانطور که فرمانده محترم نزاجا فرمودند ما خوشحال هستیم که امروز توانستیم گوشهای از تواناییهای هوانیروز را به منصه ظهور درآوریم و با عنایت امیر فرمانده معزز نزاجا که به هوانیروز دارد آموزشهای پروازی و تعمیر نگهداری توسط مهندسین ما آموزشهای سادهای نیست.
 
وی افزود: قبلاً این آموزشها در خارج از کشور بود و توسط مستشاران انجام میشد، اما به حمدالله بعد از انقلاب اسلامی ما روی پای خود ایستادیم و در ۸ سال دفاع مقدس نشان دادیم که هوانیروز واقعا ً توان لازمه را دارد.
 
امیر سرتیپ خلبان یاری تصریح کرد: یک فرصتی پیدا شد که بعد از دوران دفاع مقدس ما بتوانیم به آموزشها بپردازیم، موارد روز تغییر میکنند تاکتیکها تغییر دارند ما هم سعی میکنیم هم از لحاظ تاکتیک هم از تکنیک، دانش پروازی خود را به روز نگه داریم و تغییراتی در رابطه با سیستمهایمان و به روز نگهداشتن آنها انجام دادهایم.
 
وی تصریح کرد: بهحمدالله در رزمایشها این توانمندیها مورد رضایت سلسه مراتب فرماندهی بوده و امروز هم دانشجویان عزیز ما که در خدمت خلبانی و فنی هستند إنشاالله وارثان خوبی برای شهدای گرانقدر و پیشکسوتان ۸ سال دفاع مقدس باشند.

نظر شما
پربیننده ها