صبح امروز

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با نماینده ولی‌فقیه در گیلان دیدار کرد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران پیش از ظهر امروز با نماینده ولی فقیه در استان گیلان دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۱۸۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱ - 14May 2014

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با نماینده ولی‌فقیه در گیلان دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام و المسلمین "سید محمدعلی شهیدی محلاتی" معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران پیش از ظهر امروز با آیتالله قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان و عضو مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفتوگو کرد.

معاون رئیس جمهور در این دیدار با اشاره به ساماندهی گلزارهای شهدا بهعنوان نمادهای ایثار، شهادت و مقاومت، اظهار کرد: برنامههایی در بنیاد شهید و امور ایثارگران تدوین شده است که مردم با آسودگی بتوانند به فرموده مقام معظم رهبری این امام زادگان عشق را زیارت کنند.

حجتالاسلام و المسلمین سید محمدعلی شهیدی محلاتی افزود: در گذشته به دلیل کمبود بودجه وقفهای در ساماندهی گلزارهای شهدا به وجود آمده بود که با دستور دولت تدبیر و امید و سفارش مقام معظم رهبری این ساماندهی از ابتدای امسال از سر گرفته شده است.

وی گفت: گلزارهای شهدای استان گیلان در این زمینه از وضعیت مناسبی برخوردارند و ساماندهی آن دسته از گلزارهایی که در دست اقدام است تا پایان سال جاری خاتمه مییابد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به روند تصویب قانون خدماترسانی به ایثارگران تصریح کرد: رئیسجمهور اجرای این قانون را در سفر هیئت دولت به هرمزگان ابلاغ کردهاند و فقط ۱۷ ماده که بار مالی دارند باید به تصویب دولت برسد و سایر مواد آن در حال اجرا هستند.

وی به مشکلات اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران اشاره کرد و گفت: تعداد بالایی از این فرزندان با تحصیلات دانشگاهی بیکار هستند که برنامههایی برای اشتغال آنها طراحی شده است که ازجمله آنها طرح «تکاک» است که در آن با مشارکت خود ایثارگران و سازمان اقتصادی کوثر برای این عزیزان امکان اشتغال فراهم میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار