مسئول فرهنگی نیروی زمینی سپاه:

سردار افشارمنش نمونه بارز مدیر جهادی بود

مسئول فرهنگی نیروی زمینی سپاه گفت: جانباز سرافراز حسین افشارمنش نمونه بارزی از مدیریت جهادی بود.
کد خبر: ۱۸۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۹ - 14May 2014

سردار افشارمنش نمونه بارز مدیر جهادی بود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "حسین معروفی" مسئول فرهنگی نیروی زمینی سپاه پیش از ظهر امروز در مراسم تشییع جنازه سردار "حسین افشارمنش" با تسلیت درگذشت وی اظهار داشت: تفکر و وجود سردار افشارمنش عزتمندی نظام و انقلاب بود.

وی افزود: دغدغه این سردار بزرگوار آسایش و آرامش مردم بود و آرامش و آسایش خود و خانوادهاش را برای آسایش مردم گذاشت.

مسئول فرهنگی نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه سردار افشارمنش فردی تکلیفگرا بود و خود را ملزم به انجام وظایف محوله میدانست، ادامه داد: درود خداوند بر سردار حسین افشارمنش که شکننده دشمن در مناطق جنگی شلمچه، نهر جاسم، فاو و سختترین نقاط جبهه بود.

وی بیان داشت: حضور سردار افشارمنش مایه افتخار جبهه حق و لشکر ۴۱ ثارالله بود و از وی میتوان به عنوان یکی از علمداران جبهه اسلام و جبهه حق یاد کرد.

مسئول فرهنگی نیروی زمینی سپاه با اشاره شخصیت خاص سردار افشارمنش گفت: این یادگار دفاع مقدس در دوران پربرکت حیات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری لحظهای تردید نکردند و فقط خورشید ولایت و انقلاب را دیدند.

وی ابراز داشت: حسین افشارمنش یک فرمانده نظامی نبود، بلکه یک فرد مقدس و بزرگ بود که اندیشه و نظام سیاسی او اندیشه امام خمینی (ره) بود و اگر این موارد نبود او نمیتوانست ۳۳ سال جانانه مبارزه کند.

سردار معروفی خاطرنشان کرد: مدیریت جهادی زائیده دفاع مقدس است و جانبار سرافراز افشارمنش نمونه بارزی برای مدیریت جهادی بود که کارنامهای روشن و پربار از خود به جای گذاشت و این امر سبب شد که امروز همه مردم بم در غم او عزادار باشند.

وی گفت: نجابت و مهربانی وی منحصر به فرد بود و کسی بود که خستگی را خسته کرد، البته او برای ترویج فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس و شهادت تلاش کرد و خود یک شهید زنده بود.

مسئول فرهنگی نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه ما مدیون خون شهدا هستیم، اظهار داشت: بخشی از امنیت پایدار منطقه جنوب شرق کشور مرهون تلاشهای سردار افشارمنش و تیپ ذوالفقار است.

وی با اشاره به زلزله دی ماه ۸۲ بم ادامه داد: بعد از زلزله سردار حسین افشارمنش جزو نخستین افرادی بود که با وجود خسارات جانی و مالی وارد شده برای امدادرسانی به مردم زلزلهزده اقدامات زیادی انجام داد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار