اجمالی/ سردار دکتر احمدی‌مقدم عنوان کرد

برخورد پلیس با هرگونه تخلف مخاطره‌آمیز

فرمانده نیروی انتظامی گفت: پلیس چشم خود را روی واقعیت نمی‌بندد و با هرگونه تخلفی که با جان مردم بازی کند برخورد می‌کند.
کد خبر: ۱۹۵۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲ - 20May 2014

برخورد پلیس با هرگونه تخلف مخاطره‌آمیز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ دکتر اسماعیل احمدیمقدم، فرمانده نیروی انتظامی در پنجمین همایش ترافیک اظهار کرد: حوادث و سوانح رانندگی نهتنها از نظر مادی هزینههای جبرانناپذیری را برای ما به وجود میآورد، بلکه هزینههای جانی غیرقابل برگشتی را رقم میزند.

وی ادامه داد: اساسا نجات جان انسان ها وظیفه بسیار مهمی است که باید به آن ها اهتمام داشته باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی اذعان کرد: متاسفانه امروز فاقد ساختار متمرکز در سطح عالی برای تعیین اهداف کلان، سیاستهای کلان و ایجاد هماهنگی در کشور هستیم و برنامه جامعی که همه بخشها وظایف خود را بدانند نداریم و همین بزرگترین چالش ما در این حوزه است.

سردار احمدیمقدم تاکید کرد: پلیس چشم خود را روی واقعیت نمیبندد و با هر گونه تخلفی که با جان مردم بازی کند برخورد میکند.

فرمانده ناجا تصریح کرد: مدیریت معاینه فنی معتبر و مدیریت صحنه تصادفی از جمله عوامل مهم در کاهش تصادفات و سوانح است که با ایمنی وسایل نقلیه و تسریع در خروج ناوگان استانداردها میتوانیم شاهد کاهش سوانح در تصادفات باشیم.

سردار احمدیمقدم اظهار کرد: مهمترین عاملی که از آن غفلت میشود "فرهنگ رانندگی" است که با استمرار کار فرهنگی باید در این زمینه کارهای شایسته و گستردهتری نسبت به قبل صورت گیرد؛ در بخش بازدارندگی نیز قانون باید به شدت برخورد داشته باشد تا با افزایش نظارت پلیس، شاهد کاهش سوانح در تصادفات باشیم.

نظر شما
پربیننده ها