امیر پوردستان خبر داد

فردا؛ برگزاری مرحله اصلی رزمایش "بیت‌المقدس" در اصفهان

فرمانده نیروی زمینی ارتش از برگزاری مرحله اصلی رزمایش "بیت‌المقدس" در اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۱۹۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۱ - 23May 2014

فردا؛ برگزاری مرحله اصلی رزمایش

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، امیر "احمدرضا پوردستان" فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به برگزاری رزمایش موشکی "بیتالمقدس 26"، گفت: اصلیترین هدفی که ما در رزمایشها دنبال میکنیم، حفظ و ارتقای آمادگی رزمی نیروی زمینی ارتش است.
 
وی افزود: نیروی زمینی یکی از نیروهای اساسی و  تأثیرگذار در میان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است که وظیفه دفاع از میهن عزیز اسلامی را بر عهده دارد.
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ما با چهره تازهای از تهدیدات روبرو هستیم، اظهار داشت: نیاز است که متناسب و منطبق با این تهدیدات ظرفیتهای لازم را در خودمان ایجاد کنیم و در همین راستا دست بلند نیروی زمینی، یگانهای راکتانداز و موشکی و نیز پهپادهایش هستند.
 
امیر پوردستان به رزمایش بیت المقدس 26 اشاره کرد و گفت: ما این رزمایش تخصصی را برای این برگزار کردیم تا قابلیتهای یگانهای موشکی خودمان را ارتقا دهیم و اگر کاستیهایی نیز وجود دارد، آنها را احصا کنیم.
 
وی با بیان این مطلب که ارتباط بسیار نزدیکی با صنعت برقرار شد، افزود: موشکهایی که در نیروی زمینی هستند، هم به لحاظ برد ارتقا پیدا کردند و هم دقتشان افزایش پیدا کرد و هم قدرت تخریبشان بالا رفته است.
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: ارزیابی بنده از این رزمایش، نشان از اقتدار و توانمندی یگانهای موشکی نیروی زمینی دارد. چرا که میتواند در عرصه فضای ناهمطراز یگانهای رزمنده زمینی را حمایت و پشتیبانی کنند و انشاءالله همه ما بتوانیم به رسالت، مسؤولیت و مأموریتی که بر عهدهمان قرار دارد، به شایستگی عمل کنیم و در پیشگاه ملت و رهبری معظم انقلاب، سربلند و رو سفید باشیم.
 
امیر پوردستان با بیان اینکه این رزمایش(بیت المقدس) در دو مرحله اصلی انجام میشود، تاکید کرد: مرحله اول آن امروز برگزار شد که در آن رزمایش موشکی را داشتیم و مرحله اصلی رزمایش نیز فردا در منطقه عمومی اصفهان به نام بیتالمقدس انجام میشود که با ترکیب تمامی یگانهای زرهی، پیاده، توپخانه، "ش.م.ه" و پهپاد و تمامی یگانها یک رزمایش بسیار منظم را منطبق بر دکترین دفاعی نیروی زمینی ارتش طراحی کردهاند.
 
وی در پایان تاکید کرد: از هیئت ارزیاب ستاد کل نیروهای مسلح  و از آجا نیز در این رزمایش حضور دارند تا با همفکری بتوانیم قابلیتهای دفاعی نیروی زمینی ارتش در حوزه رزم را بالا ببریم.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار