سردار جزایری:

سپاه پاسداران رسالت خود را در عرصه‌های گوناگون به خوبی پیش برده است

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های سپاه، انعطاف پذیری آن در مواجهه با مسائل گوناگون است، گفت: سپاه متناسب با هر شرایطی توانست خود را وفق دهد.
کد خبر: ۲۰۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۳ - 31May 2014

سپاه پاسداران رسالت خود را در عرصه‌های گوناگون به خوبی پیش برده است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری، معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، در مراسم رونمایی از 11 جلد کتاب «سپاه در گذر انقلاب» اظهار کرد: یکی از ویژگیهای انحصاری سپاه که در همان روزهای نخست شکل گیری تا به امروز همراه آن بوده و به واسطه آن به شکوفایی رسیده، انعطاف پذیری آن در مواجهه با مسائل و موضوعات گوناگون است.

وی افزود: بدین معنی که سپاه متناسب با هر شرایطی توانست خود را وفق دهد و مبتنی بر نیازهای جاری، ساختار سازمانی خود را مرتب و بهینه کند.

سردار جزایری یادآور شد: باید از همه نهادها و افرادی که در دوران ابتدایی انقلاب نقش داشتند، همانند کمیتههای انقلاب اسلامی نیز یاد کنیم، زیرا آنها هم کارهای بزرگی برای تداوم و استمرار این انقلاب انجام دادند.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران، رسالتی را که در عرصههای داخلی و بین المللی بر عهده دارد، به خوبی پیش برده است.

همچنین سردار عبدالله محمودزاده، مسئول وقت دفتر هماهنگی سپاه در استانها، در سخنانی با بیان اینکه سپاه در شرایط عادی تشکیل نشد، گفت: در شرایطی که کشور در وضعیتی بحرانی قرار داشت، سپاه پاسداران تشکیل شد و این باعث آب دیدگی پاسداران در مواجهه با دشمنان شد. به شکلی که این روند ادامه یافته و اکنون سپاه از نظر قدرت نظامی به پیشرفتهای عظیمی نائل آمده است.

وی تاکید کرد: قدرت ایمانی پاسداران موضوعی بود که هیچ گاه دشمنان به آن پی نبردند و تا کنون نیز از آن بی خبر هستند و این همان موضوعی است که دشمن می خواهد به واسطه هراسی که از آن دارد همواره به هر نحو ممکن این روحیه ایمانی را تضعیف کند.

محمودزاده در پایان یادآور شد: اما آنها در برابر قدرت ایمانی پاسداران نمی توانند تزلزلی را در میان این عزیزان وارد کنند. زیرا تمام افرادی که وارد سپاه می شوند با نیت شهادت طلبی وارد شده و به همین خاطر دشمن همواره وحشت زده است.

وی بیان کرد: ابرقدرتهایی که میخواستند سوریه را از بین ببرند، به واسطه وجود تفکر معنوی جوانان سوری که برگرفته از قدرت ایمانی پاسداران است، نتوانستند به اهداف خود برسند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار