محمد حسین ناصربخت:

چاپ 9 کتاب در جشنواره تئاتر سنتی و آیینی

در این جشنواره مجموعه نمایشنامه های برگزیده همین جشنواره و یک رساله در مورد روش کار سعدی افشاربه چاپ می رسد.
کد خبر: ۲۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۲ - 14August 2013

چاپ 9 کتاب در جشنواره تئاتر سنتی و آیینی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، دکتر محمدحسین ناصربخت در جلسه سیاست گذاری شانزدهمین جشنواره بین اللملی نمایش های آیینی وسنتی با اشاره به صحبت هایی که با حوزه هنری و پژوهشگاه هنر در مورد چاپ نه کتاب شده است، بیان کرد: این کتاب ها شامل مجموعه تقلید و مجموعه تعزیه است.

وی افزود: به غیر از مجموعه مقالات سمینار، یک مجموعه مقالات دیگر در رابطه با نمایش های سنتی است که با دوستانی که طی این سال ها در سمینار و در کنار جشنواره تربیت شده اند کار می شود.

دکتر ناصربخت اظهار داشت: همچنین مجموعه نمایشنامه های برگزیده همین جشنواره و یک رساله در مورد روش کار سعدی افشاربه چاپ می رسد.

وی افزود: کتابی در مورد آئین های نمایشی آذربایجان هم داریم که کارهای چاپ آن انجام شده است. مجموعه دیگری از مجالس تقلید و قصه های تقلید اصفهان را هم داریم که آقای سهرابی تهیه کرده است.

وی تصریح کرد: پژوهشگاه هنر اطلاع داده که "تراز الخبار" به همت دکتر حاج سیدجوادی برای چاپ آماده شده که این کتاب هم در راستای کار ماست و همچنین دوکتاب پیرامون اسناد تخت حوضی در دوره قاجار و اسناد تخت حوضی در دوره پهلوی آماده چاپ است.

دکتر ناصر بخت با بیان اینکه امکان چاپ همه آثار با توجه به بودجه جشنواره امکان پذیر نبود، تشریح کرد: به همین دلیل با حوزه هنری و پژوهشگاه هنر رایزنی می کنیم تا با مشارکت آنها این کار انجام شود.

نظر شما
پربیننده ها