روایت جانباز شمس‌الدینی و همسرش از روزهای جنگ و زندگی در گفت‌و‌گو با دفاع مقدس

ابلاغ سلام امام توسط حاج قاسم در عملیات کربلای یک/ تامین هزینه زندگی بچه‌ها سخت است

از اینکه نمی‌توانم آن طور که دلم می‌خواهد عبادت کنم؛ به دعای کمیل و ندبه و نماز جمعه بروم؛ بسیار ناراحتم. اما جنگ برایم زیبا بود و معتقدم "جنگ، حکم خدا و آبروی امام" بود.
کد خبر: ۲۰۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۴ - 02June 2014

ابلاغ سلام امام توسط حاج قاسم در عملیات کربلای یک/ تامین هزینه زندگی بچه‌ها سخت است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمان، به مناسبت روز جانباز به اتفاق خبرنگاران حوزه دفاع مقدس کرمان؛ به دیدار جانباز 70 درصد "بازعلی شمس الدینی" رفتیم.

وی که سال 61 کشاورزی در روستای گنجان از توابع رابر(شهرستان بافت) را کنار گذاشته و به سپاه پاسداران پیوسته بود؛ در شرح ماجرای چگونگی حضور خود در جبهه و جنگ و مجروحیت؛ چنین میگوید: به دستور امام خمینی(ره) وظیفه داشتم برای دفاع از ناموس؛ وطن؛ نظام اسلامی و خاک کشورمان وارد جبهه شوم برای همین، کار کشاورزی در روستای گنجان از توابع رابر(شهرستان بافت) را رها کردم و برای ادای تکلیف به سپاه پاسداران پیوستم. پس از آموزش و خدمت در سپاه؛ سال 63 با جمعی از پاسداران به اهواز اعزام شدیم. گردان 416 به فرماندهی محمد مارانی پذیرای ما شد. پس از مدتی در گردانی به فرماندهی احمد شول خدمت کردیم.

حضور در عملیات کربلای یک در مهران

برای حضور در عملیات کربلای یک و آزاد سازی مهران به غرب کشور اعزام شدیم. عملیات نهم تیر ماه 65 با رمز یا ابالفضل العباس(ع) با هدف بازپس گیری دوباره شهر مهران و ارتفاعات مرزی منطقه و سرکوب و منفعل کردن دشمن توسط سپاه پاسداران آغاز شد و ما 12 تیرماه یعنی سه روز بعد از شروع عملیات به رزمندگان ملحق شدیم.

نظر شما
پربیننده ها