سردار سلامی:

قدرت‌های جهانی برای مقابله با پیشرفت‌های ما صف کشیده‌اند

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه راه زیادی تا پیروزی‌های بزرگ‌تر و نهایی‌تر باقی‌نمانده است‌، گفت: ما قوی‌تر و مقتدرتر از گذشته‌ایم و آمریکا ضعیف‌تر از گذشته شده است.
کد خبر: ۲۱۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴ - 10June 2014

قدرت‌های جهانی برای مقابله با پیشرفت‌های ما صف کشیده‌اند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از نسیم، سردار سرتیپ پاسدار «حسین سلامی» جانشین فرمانده کل سپاه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه عنوان کرد: پیشرفتها و ثمرات امروز نتیجه ایستادگی و تلاشهای گذشته است. اگر ما پیشرفت نمیکردیم امروز آرایشی از قدرتهای جهانی به نام ۱+۵ علیه ما تشکیل نمیشد. بخش اعظمی از قدرتهای جهانی برای مقابله با پیشرفتهای ما صف کشیدهاند.

سلامی افزود: امام راحل با یک حرکت علوی و نبوی اسلام را در عرصه سیاست جهانی، صحنه مدیریت عالم و ساحت سعادت بشر احیا کردند. ایشان مسلمانان را از خواب جهالت بیدار و از بردگی بردهداران مدرن جهان نجات دادند.

وی اضافه کرد: امام(ره) و رهبر معظم انقلاب با ترسیم نقشه هویتی ملت ایران و سایر ملتهای مسلمان، انقلاب اسلامی را به پیش بردهاند. اکنون هم تقابل تمدن اسلام و تمدن غرب بر سر ساختن هویت ملتهای مسلمان است.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: دشمنان اسلام میخواهند نقشه هویتی ملتهای مسلمان را ترسیم کنند و اجازه ندهند فکر، فرهنگ، سیاست و اقتصاد مستقل داشته باشند. این نقشه فعال استکبار علیه مسلمانان است. آنان میخواهند شکل ظاهری و سبک زندگی دختران و پسران جوان مسلمان را نقاشی کنند و بر سیمای آنان نماد شیطانی بنشانند.

وی ادامه داد: امروز دشمنان در تلاش هستند تا اراده خود را به ما تحمیل و تعیین کنند که ما چقدر پیشرفت کنیم. میگویند ما تولید میکنیم شما مصرف کنید، ما میگوییم شما در سیاست چگونه رفتار کنید. ترورها، فشارها، تهدیدها و تحریمها برای تسلیم شدن ملت ما در چارچوب حوزه دشمنان بزرگ است.

سردار سلامی تاکید کرد: مقاومت ملت ایران با هدایت رهبر معظم انقلاب برای این است که فصل سلطه استکبار بر جهان اسلام پایان یافته است. ما علاوه بر ساختن سرنوشت امروز خود، باید سرنوشت آینده جهان اسلام را هم بسازیم؛ زیرا به گفته رهبر انقلاب هدف ما پیریزی تمدن اسلام است.

وی افزود: ملت ایران و سایر ملتهای مسلمان از تاریخ آموختهاند که راهی جز مقاومت ندارند. قدرتهای غربی انرژی زیادی را صرف کردهاند که ما را قانع کنند تا دست از پیشرفت و تعالی برداریم، اما نمیتوانند. اراده آنان توان تسلط بر اراده ملت ایران را ندارد.

جانشین فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: روزگاری مسلمانان بر قطار استکبار سوار بودند، اما اکنون این موازنه جهانی به نفع اسلام در حال تغییر است. داستان تغییر موازنه این است که ما قویتر و مقتدرتر از گذشته شدهایم و آمریکا ضعیفتر از گذشته شده است. دشمن روز به روز در حال عقبنشینی، کرنش، نرمش و حرکت به سمت انعطاف و تسلیم است.

وی با بیان اینکه راه زیادی تا پیروزیهای بزرگتر و نهاییتر باقینمانده است و باید استقامت کرد، گفت: سپاه با قدرت بازدارندگی در تهاجمات و دفاع موشکی، قدرت دریایی و نبرد زمینی با دهها گردان آموزش دیده آماده فداکاری در میدان نبرد است.

نظر شما
پربیننده ها