حجت الاسلام بهشتی‌پور:

تقویت فضای دینی و انقلابی در ناجا ضروری است

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: تقويت فضای دينی و انقلابی در ناجا از ضروريات است و در اين راستا بايد راهکارهای مناسبی را اجرايی کرد.
کد خبر: ۲۱۶۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹ - 10December 2016
تقویت فضای دینی و انقلابی در ناجا ضروری استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، حجت الاسلام و المسلمين بهشتي پور، جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در همايش سراسري روحانيون این سازمان با بيان اينکه بينش، گفتمان حرکت و اقداممان بايد ولايي باشد، اظهار کرد: شناخت خط امام و حرکت در مسير آن و ترويج فرهنگ «ولايت پذيري» يکي از وظايف اصلي روحانيون است.

وي با بيان اينکه اشراف بر برنامه‌هاي سازمان عقيدتي سياسي از وظايف اصلي روحانيون حاضر در اين مجموعه است، افزود: ارتقاء برنامه‌هاي عقيدتي سياسي از اولويت‌ها است.

جانشين عقيدتي سياسي ناجا ادامه داد: تقويت فضاي ديني و انقلابي در ناجا از ضروريات است و در اين راستا بايد راهکارهاي مناسبي را اجرايي کرد.

وي اضافه کرد: در فعاليت‌ها، اقدامات فرهنگي و عقيدتي بايد «مشارکت همگاني» وجود داشته باشد و از ظرفيت افراد توانمند نيز براي انجام فعاليت‌هاي تبليغاتي و عقيدتي بهره‌مند شد.

حجت الاسلام و المسلمين بهشتي پور با بيان اينکه خوشبختانه نيروي انتظامي يک مجموعه ديني، انقلابي و اسلامي است، ادامه داد: ترويج فرهنگ قرآني از طريق آزمون حفظ قرآن يکي از برنامه‌هاي محوري سازمان عقيدتي سياسي است که به جد دنبال مي‌شود، هر چند که در اجراي اين آزمون به دنبال ارائه آمار و ارقام نيستيم و صرفا ترويج فرهنگ قرآني و ديني مدنظر است.

وي با بيان اينکه ترويج فريضه امر به معروف و نهي از منکر يکي از مأموريت‌هاي ناجا است، گفت: بايد در اين زمينه فرهنگ سازي کنيم.

جانشين سازمان عقيدتي سياسي ناجا بر تحکيم بنيان خانواده نيز تأکيد کرد و گفت: تحکيم بنياد خانواده و اهميت به مسئله «خانواده محوري» مي‌تواند بسياري از مشکلات را حل کند.

وي در پايان گفت: ان شاءالله در خدمتگزاري توفيق روزافزون داشته باشيم و بتوانيم در اجراي منويات مقام معظم رهبري سرباز خوبي باشيم.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها