توزیع هزار جلد کتاب کودک در حوزه دفاع مقدس میان دانش‌آموزان زهکلوت

در آیین افتتاح بیمارستان صحرایی نیروی زمینی سپاه در منطقه زهکلوت از توابع شهرستان رودبار جنوب کرمان، 1000جلد کتاب کودک در حوزه دفاع مقدس در بین دانش‌آموزان این منطقه توزیع شد.
کد خبر: ۲۱۷۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷ - 12December 2016

به گزارش دفاع پرس از کرمان، صبح امروز با حضور استاندار کرمان و جمعی از مسؤولان محلی، سی و نهمین بیمارستان صحرایی نیروی زمینی سپاه در زهکلوت شهرستان رودبار جنوب افتتاح شد.

فرماندار رودبار جنوب در آیین افتتاح این بیمارستان اظهار داشت: همه افراد ساکن در این منطقه دارای دفترچه بیمه هستند و بیمارستان صحرایی نیروی زمینی سپاه تمام خدمات خود را به‌صورت رایگان ارائه می‌دهد.

عطا ناوکی بیان کرد: 40 پزشک متخصص در این بیمارستان خدمت‌رسانی می‌کنند.

در ادامه رئیس بیمارستان صحرایی سپاه گفت: بخش‌های بستری با تخت‌های استاندارد و مجهز از دیگر امکانات موجود در این بیمارستان صحرایی است.

وی این بیمارستان را مجهز به سه آمبولانس و دارای ویژگی‌های مختلف دانست و ادامه داد: اگر این بیمارستان قادر به درمان فرد بیماری نبود، وی را به مناطق همجوار یا به تهران می‌فرستد.

رئیس بیمارستان صحرایی سپاه ادامه داد: دو دستگاه سونوگرافی، آندوسکوپی، تست نوار ریه و قلب، یک اتوبوس اورژانس یا تجهیز شش تخت و داروخانه کامل از تجهیزات این بیمارستان صحرایی است.

علی مقدمی اظهار داشت: تیم پزشکی وجود دارد که با رفتن به مساجد و مدارس و مکان‌های دیگر آموزش‌های بهداشتی لازم را به همه مردم می‌دهند،همچنین مردم از معاینات چشم‌پزشکی وتهیه عینک رایگان برخوردار می شوند.

گفتنی است، 4000هدیه فرهنگی از جمله 1000 کتاب کودک در حوزه دفاع مقدس که از طرف اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کرمان اهدا شده بود و همچنین اقلام بهداشتی در بین مردم و دانش آموزان ابن منطقه توزیع شد.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار