اشتری در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

کاهش 48 درصدی سوانح نیروهای مسلح در سال 94/ تقدیر از 66 فرمانده و کارمند در همایش «ایمنی نیروهای مسلح»

فرمانده نیروی انتظامی گفت: با تلاش‌هایی که در مجموعه نیروهای مسلح صورت گرفته است، 48 درصد سوانح و حوادث انسانی در سال 94 به نسبت سال 93 کاهش یافته است.
کد خبر: ۲۱۷۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶ - 14December 2016
کاهش 48 درصدی سوانح نیروهای مسلح در سال 94/ تقدیر از 66 فرمانده و کارمند در همایش «ایمنی نیروهای مسلح»به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه همایش سلامت، ایمنی و محیط زیست نیروهای مسلح و جشنواره امام هادی(ع) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این همایش و جشنواره با هدایت ستاد کل نیروهای مسلح به میزبانی ناجا برگزار شد که در آن مباحثی پیرامون ضرورت توجه به حفظ سلامت و ایمنی کارکنان نیروهای مسلح به عنوان با اولویت‌ترین موضوعات در نیروهای مسلح مطرح شد.
 
وی افزود: بیشتر ماموریت‌ها با اتکا به نیروی انسانی انجام می‌شود، هرچند تجهیرات و امکانات در این زمینه مهم هستند ولی اهمیت آنها به میزان کارکرد نیروهای مسلح نیست.
 
سردار اشتری گفت: در این راستا با تلاش‌هایی که در مجموعه نیروهای مسلح صورت گرفته است، 48 درصد سوانح و حوادث انسانی در سال 94 به نسبت سال 93 کاهش یافته است. لذا به منظور تقدیر از تلاشگران نیروهای مسلح از 66 نفر از فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح تجلیل شد.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: رهنمودهای ارائه شده توسط رییس ستاد کل نیروهای مسلح در زمینه رعایت نکات ایمنی در نیروهای مسلح لازم الاجرا است. به شکلی که در پایان سال یکی از ملاک‌های ارزیابی فرماندهان و مسئولان نیروهای مسلح میزان توجه و اجرای تدابیر ایشان خواهد بود.

انتهای پیام/231
نظر شما
پربیننده ها