قاسمی در همایش بصیرت انقلابی استان البرز:

خواستار محاکمه عناصر فتنه هستیم

سعید قاسمی در همایش بصیرت انقلابی در جمع مردم ولایتمدار شهر کرج گفت: عده‌ای می خواهند حصر عناصر فتنه برداشته شود ما نیز خواستار برداشته شدن حصر هستیم ولی طالب آن هستیم که آنها از حصر آزاد و محاکمه شوند.
کد خبر: ۲۱۹۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵ - 26December 2016

به گزارش دفاع پرس از البرز، سردار سعید قاسمی در همایش بصیرت انقلابی در جمع مردم ولایتمدار شهر کرج اظهار داشت: عده ای می خواهند حصر عناصر فتنه برداشته شود ما نیز خواستار برداشته شدن حصر هستیم ولی طالب آن هستیم که آنها از حصر آزاد، محاکمه و سپس اعدام شوند.

وی در ادامه افزود: یوم الله 9 دی  روز میثاق امت با ولایت و تعیین تکلیف و مرزبندی مردم با منافقین آن هم منافقین نوع جدید بوده است.

قاسمی گفـت:  این جوانان که در یوم‌الله 9دی سال 88 در مقابل منافقین ایستادند محصول دانشگاه و نظام آموزش ما نیستند. ما هنوز هم نتوانسته‌ایم قلب و اتاق فکر فتنه را در دانشگاه ها از بین ببریم. هنوز دانشگاه ها و جامعه در حال بمباران هستند. ما باید دست جوانانی را که سالم هستند ببوسیم، زیرا در این جنگ نرم مقابله با دشمن بسیار دشوار است.

قاسمی ادامه داد: اتاق فکرهای فتنه هنوز در دانشگاه‌ها جلسه دارند و باز هم می‌خواهند جنبش های دانشجویی را در دانشگاه ها فعال کنند، قلب و چشم مرکز فرماندهی فتنه از بین نرفته است و هنوز هم در حال برنامه‌ریزی کردن است.

وی خاطرنشان کرد: این جریان انحرافی که ما اکنون از آن رنج می‌بریم محصول یک غده سرطانی کوچکی است که پیوسته بزرگ شده و در حال کند کردن حرکت انقلاب می باشد. اگر جریان‌های انحرافی شخصی مدبر‌تر، مدیرتر و فقیه‌تر از رهبر انقلاب اسلامی رو کنند ما بیعت خود را می شکنیم و با آن شخص جدید بیعت می کنیم.

سعید قاسمی گفت:  فتنه میوه قطعنامه 598 است و تحریم‌ها میوه فتنه و برجام این میوه نارس، میوه داستان تحریم‌ها است، آنها می‌خواستند برجام‌های دیگری را نیز به مردم تحمیل کنند که رهبری اجازه نداد. ما به خواست خدا در پایان این دوره میخ آخر را بر تابوت پوسیده جریان لیبرال دموکراسی نوین خواهیم زد.

انتهای پیام/‌

نظر شما
پربیننده ها