گردان‌های دفاع مردمی عراق منطقه «الجزیره» در الانبار را آزاد کردند

گردان‌های دفاع مردمی عراق با همراهی ارتش این کشور موفق شده‌اند تا منطقه "الجزیره" در استان الانبار را به صورت کامل از وجود تروریست‌ها پاکسازی کنند.
کد خبر: ۲۱۹۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۳ - 20June 2014

گردان‌های دفاع مردمی عراق منطقه «الجزیره» در الانبار را آزاد کردند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از پایگاه خبری المسله، گردانهای دفاع مردمی عراق با همراهی ارتش این کشور موفق شدهاند تا منطقه "الجزیره" در استان الانبار را به صورت کامل از وجود تروریستها پاکسازی کرده و 10 تن از آنان را کشتند.
 
از سوی دیگر رعد الجبوری" استاندار استان بابل در مصاحبه با پایگاه خبری "السومریه نیوز" گفت که حدود 95 درصد مناطق شمالی بابل، مناطق امن به شمار میآیند.
 
وی گفت که نیروهای امنیتی عراق به کمک اطلاعاتی که نیروهای اطلاعاتی دادهاند اقدام به حملات پیشگیرانه کردهاند.
 
این مقام عراقی افزود که نیروهای امنیتی عراق دوره جدید آموزش داوطلبان را به پایان رسانده و تعداد داوطلبان آموزش دیده به بیش از 60 هزار نفر رسیده است و این افراد آمادگی اعزام به مناطق مختلف عراق را دارند.
 
از سوی دیگر "محمد عبدالقادر" از مقامات قضایی استان نینوی گفت که نیروهای امنیتی عراق توانستهاند کنترل نیمی از این منطقه را به طور کامل در اختیار بگیرند.
 
وی گفت که درگیریها میان نیروهای امنیتی و افراد مسلح در این منطقه ادامه دارد و پیروزیها در این درگیریها با ارتش بوده و ارتش توانسته است به منطقه القلعه برسید.
 

نظر شما
پربیننده ها