دستگيری سارقان 400 ميليارد ریالی جواهرات و سنگ‌های قيمتی در قم

فرمانده انتظامی استان از دستگيری دو سارق به اتهام سرقت جواهرات و سنگ‌های قيمتی از منزلی در قم به ارزش 400 ميليارد ريال خبر داد.
کد خبر: ۲۱۹۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰ - 02January 2017
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «کاظم مجتبايی» فرمانده انتظامی استان قم اظهار داشت: در پی شکايت يکی از همشهريان مبنی بر سرقت جواهرات و سنگ‌های قيمتی از منزل وی حين انجام معامله توسط دو خريدار به ارزش 400 ميليارد ريال، با توجه به حساسيت موضوع بلافاصله پرونده در دستور کار تيمی مجرب از مأموران آگاهی استان قم قرار گرفت.

به گفته وی بنابر اظهارات مالباخته، نامبرده قصد فروش اموالی از قبيل زمرد پنج شير افغان به وزن يک كيلو و دويست گرم، يك قطعه الماس و مقداري سنگ‌های عتيقه و قيمتي را داشته که سارقان از استان همجوار پس از حضور در قم و منزل وی، با شاکی درگير و اين اموال را به سرقت می‌برند.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: در ابتدا فردی که واسطه اين معامله بود شناسايی و در تحقيقات پليس اظهار داشت هيچ گونه شناختی از متهمان نداشته و صرفاً با يکی از خريداران به صورت تلفني در ارتباط بوده است.

سردار مجتبايي گفت: مأموران با انجام يک سري اقدامات فني و اطلاعاتي و با شناسايي محل اختفاي متهمان پس از اخذ نيابت قضائي به استان مربوطه اعزام و آنها را پس از دستگيري به استان قم منتقل کردند.

وي افزود: اين افراد در پليس آگاهي و در تحقيقات مأموران اذعان کردند با نقشه قبلي به بهانه خريد سنگ‌هاي قيمتي با شاکي قرار گذاشته‌اند.

فرمانده انتظامي استان قم گفت: نهايتاً پس از استعلام از سازمان ميراث فرهنگي و برابر دستور قضائي اموال مذکور تحويل مالباخته شد و متهمان نيز با صدور قرار قانوني راهي زندان شدند.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها