سردار ذوالقدر خبر داد؛

تامین جهیزیه برای 8 هزار نوعروس کم بضاعت/ توسعه در سایه امنیت بوجود می‌آید

جانشین فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: در بحث تهیه جهیزیه برای نوعروسان کم بضاعت تعهد کردیم تا پایان امسال هشت هزار نوعروس را صاحب جهیزیه کنیم که تاکنون برای این عزیزان دو جشن 150 نفری برگزار و برای 5370 نوعروس نیز جهیزیه تهیه کردیم.
کد خبر: ۲۲۰۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴ - 03January 2017
تامین جهیزیه برای 8 هزار نوعروس کم بضاعت/ توسعه در سایه امنیت بوجود می‌آیدبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار «احمد ذوالقدر» جانشین فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) صبح امروز در مراسم افتتاح مرکز نیکوکاری «دوکوهه» سپاه تهران بزرگ با اشاره به اینکه اولین وظیفه حکومت‌ها برقراری امنیت است، اظهار داشت: امنیت که برقرار باشد، در سایه آن توسعه در ابعاد مختلف بوجود می‌آید به عبارت دیگر کشورهایی که درگیر جنگ هستند به دلیل آن که تمام توان خود را صرف جنگ می‌کنند، امکان پرداختن و توجه به توسعه را ندارند لذا می‌بینید که این گونه کشورها به لحاظ توسعه‌ای در بخش‌های مختلف عقب هستند.

وی با تاکید بر اینکه امنیت ملی ما با حضور مردم در صحنه‌های مختلف گره خورده است، افزود: به دلیل شغلی که داریم، برآوردهای محیط شناسی جزیی از کار ما شده است به همین خاطر در برآوردهایی که به عمل آوردیم به این نتیجه رسیدیم که داخل شهر تهران نیازمندانی داریم که باید به آنها توجه شود.

سردار ذوالقدر ادامه داد: بر این اساس در عرصه بهداشت و درمان بسیج جامعه پزشکی برای کمک به نیازمندان با برپایی بیمارستان‌های صحرایی خدمات تخصصی و فوق تخصصی پزشکی و درمانی را به صورت رایگان به این عزیزان ارائه داد به نحوی که تاکنون 33 هزار نفر تحت پوشش خدمات رایگان پزشکی و درمانی پزشکان بسیجی قرار گرفتند که از این تعداد 900 نفر برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان‌های تحت پوشش اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در پایان این هفته پزشکان بسیجی در منطقه 21 تهران(وردآورد) خدمات پزشکی و مراقبتی را به کودکان ارایه می‌کنند، گفت: در بحث تهیه جهیزیه برای نوعروسان کم بضاعت نیز تعهد کردیم تا پایان امسال هشت هزار نوعروس را صاحب جهیزیه کنیم که تاکنون برای این عزیزان دو جشن 150 نفری برگزار کردیم و برای 5370 نوعروس نیز جهیزیه تهیه کردیم.

جانشین فرمانده سپاه تهران بزرگ اضافه کرد: برای تهیه جهیزیه نیز که شامل 17 قلم کالای اساسی می‌شود، ریالی از بودجه سپاه هزینه نمی‌شود و تمام هزینه های مربوطه توسط خیرین صورت می‌گیرد. علاوه براین برای اینکه کودکان خانواده‌های کم بضاعت از تحصیل باز نمانند بین 17 هزار دانش آموز سبد لوازم التحریر توزیع کردیم.

وی با بیان اینکه 55 نفر از زندانیان زیر پنج میلیون تومان نیز توسط خیرین آزاد شده‌اند، عنوان کرد: در مناطق کم برخوردار نیز 375 خانه را بازسازی و 117 هزار سبد کالا بین خانواده‌های کم بضاعت توزیع کرده‌ایم.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار