فرمانده يگان‌های ويژه ناجا:

تقويت روحيه سلحشوری و رزم، اولويت يگان ويژه است

سردار کرمی در بازديد از يگان ويژه پايتخت، گفت: آمادگی، ارتقاء تجهيزات و تقويت روحيه سلحشوری و رزم انفرادی از اولويت‌های يگان ويژه است.
کد خبر: ۲۲۰۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸ - 05January 2017

تقويت روحيه سلحشوری و رزم، اولويت يگان ويژه استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسن کرمی» با حضور در جمع کارکنان پليس ويژه پايتخت، اظهار داشت: اولين چيزي که براي پليس در اين کشور اولويت دارد، پيروی از ولايت، خودسازی و ارتقاء مهارت‌های علمی و عملی است.

وی ادامه داد: يگان ويژه در دوران دفاع مقدس و بعد از آن نيز در حفظ امنيت کشور و مقابله با اشرار خوش درخشيده و در زمان فتنه با «بصيرت» و «آگاهی به موقع» در صحنه حضور يافت و سربلند از آن خارج شد، يگان ويژه همواره واحدی منظم، منسجم و با انضباط بوده است.

فرمانده يگان‌های ويژه ناجا بيان کرد: نيروی انسانی سرمايه اصلی هر کشور است و وظيفه‌ای که بر عهده ماست مقابله با تهديدات دشمن، حفظ و تقويت روحيه سلحشوری و حرکت در مسير منويات ولايت فقيه است.

وی حمايت مردمی از نظام را يک موهبت الهی دانست و اضافه کرد: رژيم طاغوت قبل از انقلاب از هر لحاظ تجهيز بوده و از حمايت‌های سرويس اطلاعاتی ساواک و کشورهای بيگانه نيز برخوردار بوده اما از حمايت و پشتيبانی مردمی برخوردار نبود و با اراده ملی سرنگون شد.

اين مقام ارشد انتظامی در ادامه با اشاره به خدمات شايسته فرمانده يگان ويژه پايتخت سرهنگ «سعيد مطهری زاده» تاکيد کرد: يگان ويژه تهران بزرگ از اولويت و حساسيت خاصی برای ما برخوردار بوده و با توجه به اينکه يگان ويژه ويترين پليس می‌باشد در نظر است در آتی نزديک از هر حيث به تجهيز هرچه بهتر آن بپردازيم.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها