شهردار شیراز:

شهدا ریاکاری و سیاه‌بازی را برنمی‌تافتند

شهردار شیراز گفت: شهدا هوای نفس، ریاکاری و سیاه‌بازی را برنمی‌تافتند؛ اما متاسفانه در جامعه امروز انسان‌های صادق کمتر هستند. شهدا به دنبال سیاسی‌کاری و سیاست‌بازی نبودند و برای خدمت به مردم از هیچ امری کوتاهی نمی‌کردند.
کد خبر: ۲۲۲۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴ - 17January 2017

به گزارش دفاع پرس از شیراز، در دیدار شهردار شیراز با مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس، پاک‌فطرت شهردار شیراز با تاکید بر اینکه تفکر شهدا، هوای نفس، ریاکاری و سیاه بازی را برنمی‌تافت، اظهار داشت: متاسفانه در جامعه امروز انسان های صادق کمتر هستند؛ ولی شهدا به دنبال سیاسی‌کاری و سیاست بازی نبودند و برای خدمت به مردم از هیچ امری کوتاهی نمی کردند؛ اما مسئولین امروز جهت خدمت نکردن دنبال بهانه می‌گردند.

پاک فطرت که خود از یادگاران دوران دفاع مقدس هست تاکید داشت: فرهنگ دفاع مقدس و شهداء باید از سنین کودکی و دبستان به فرزندان جامعه آموزش داده شود چرا که در این سنین کوچک ترین رفتار ها و آموزش ها در ذهن کودکان و نوجوانان نقش بسته می شود.

همچنین وی از افتتاح مرکز فرهنگی دفاع مقدس در محل پارک ولی عصر (عج) شیراز در سال آینده خبر داد و گفت: جهت طراحی و اجرای این مجموعه پیگیرهای لازم صورت گرفته است که امیدواریم این طرح هر چه سریع تر به بهره برداری برسد.

در ادامه این دیدارد سرهنگ گرامی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس با بیان این که مرکز فرهنگی دفاع مقدس می تواند به مجموعه شهری جهت جذب گردشگر و جوانان کمک کند، خواستار کمک شهرداری و شورای شهر شیراز در بهره برداری هر چه سریع تر این مجموعه شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار