اختصاصی دفاع پرس/

زمان برگزاری آیین تشییع شهدای آتش‌نشان منوط به پایان عملیات تفحص است

مجتبی عبداللهی با بیان اینکه تشییع پیکر شهدای آتش‌نشان از دانشگاه تهران انجام می‌شود، گفت: برگزاری آیین تشییع پیکر این شهدا منوط به پایان عملیات تفحص است.
کد خبر: ۲۲۳۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰ - 23January 2017

زمان برگزاری آیین تشییع شهدا منوط به پایان تفحص استمجتبی عبداللهی مسئول ستاد تشییع پیکر شهدای آتش نشان در گفت و گو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس درخصوص آخرین جزئیات عملیات تفحص شهدای آتش نشان، اظهار داشت: طبق آمار بدست آمده از ایستگاه‌های آتش‌نشانی، 16 نفر مفقود اعلام شده‌اند. تا به امروز پیکر سه شهید آتش نشان و پیکر چهار تن از مردم عادی تفحص شده است.

وی ادامه داد: امیدواریم تا فردا پیکر باقی شهدا تفحص شوند. پیش بینی کرده ایم که روز پنج شنبه (8 دی ماه) پیکر شهدای آتش نشان از دانشگاه تهران به سمت بهشت زهرا (س) تشییع شوند. لازم به ذکر است قطعیت برگزاری آیین تشییع شهدا منوط به پایان تفحص است. مراسم بزرگداشتی نیز از سوی شهرداری برای شهدا این حادثه برگزار خواهد شد.

مسئول ستاد تشییع پیکر شهدای آتش نشان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا پیکر مردم عادی که در این حادثه جان باخته اند همراه با پیکر شهدای آتش نشان تشییع و به خاک سپرده می‌شود، گفت: اعلام جزئیات این مراسم بعد از تفحص کامل صورت می‌گیرد و در حال حاضر هیچ گونه برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم تشییع به این صورت انجام نگرفته است.

عبداللهی خاطرنشان کرد: جزئیات آیین تشییع شهدا به بزودی اعلام خواهد شد.

مسئول ستاد تشییع پیکر شهدای آتش نشان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه مقدار آواربرداری صورت گرفته است، گفت: پاسخ این سوال بر عهده سایر مسئولین است و من در جریان کامل این ماجرا نیستم.

بنابراین گزارش، ساختمان پلاسکو واقع در محدوده خیابان جمهوری تهران ساعت هشت صبح روز پنجشنبه گذشته، (30 دی ماه) ‌ طعمه حریق شد و فرو ریزی ساختمان نیز مصدومیت تعدادی از هموطنان را در پی داشت.

انتهای پیام/ 131


نظر شما
پربیننده ها