در واکنش به اظهارات نماینده تروریست‌ها در آستانه؛

بشار جعفری: معارضان مسلح به دنبال شکست مذاکرات هستند

بشار جعفری سرپرست تیم مذاکره کننده دولت سوریه در واکنش به سخنان محمد علوش نماینده مخالفان سوری در اجلاس آستانه گفت:‌ گروه‌های معارض و حامیان‌شان به دنبال تضعیف و بر‌هم زدن اجلاس آستانه هستند.
کد خبر: ۲۲۳۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳ - 23January 2017

به گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع پرس به نقل از خبرگزاری رسمی دولت سوریه (سانا)، اظهارات محمد علوش فرمانده کنونی گروهک تروریستی جیش‌الاسلام که نمایندگی مخالفان دولت سوریه را در مذاکرات آستانه برعهده دارد، با واکنش تند بشار جعفری نماینده دائم سوریه در سازمان ملل و سرپرست تیم مذاکره‌کننده دولت سوریه مواجه شد.

بشار جعفری ضمن اشاره به دفاع نماینده تروریست‌ها در اجلاس آستانه از مسموم کردن آب شهر دمشق طی عملیات تروریست‌های جبهه فتح الشام (النصره سابق) در وادی بردی، اشاره کرد: صحبت‌های محمد علوش خارج از عرف دیپلماتیک بود و هیچ ربطی به موضوع اجلاس آستانه نداشت.

هیئت نمایندگان معارضان مسلح سوریه در نشست آستانه تأکید کرد که اگر این مذاکرات شکست بخورد، معارضان به جنگ علیه نظام سوریه ادامه خواهند داد. 

رئیس هیئت اعزامی دولت سوریه به مذاکرات آستانه با بیان اینکه گروه‌های معارض و حامیان‌شان به دنبال تضعیف و بر‌هم زدن اجلاس آستانه هستند، افزود: تمام مسئولیت اقدامات تروریست‌ها بر عهده دولت ترکیه است زیرا این دولت خود یکی از به‌کارگیرندگان آن‌هاست.

انتهای پیام/421    

نظر شما
پربیننده ها