اختصاصی/ در گفت‌وگو با دفاع پرس مطرح شد؛

تغییر زمان برگزاری آیین بزرگداشت شهدای آتش‌نشان/ تشییع پیکر شهدا پس از اتمام عملیات تفحص

رییس ستاد تشییع پیکر شهدای آتش‌نشان شهرداری از تغییر زمان برگزاری آیین بزرگداشت شهدای آتش‌نشان خبر داد.
کد خبر: ۲۲۳۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸ - 25January 2017

تغییر زمان برگزاری آیین بزرگداشت شهدای آتش‌نشان/ آیین تشییع شهدای پلاسکو به صورت دسته جمعی برگزار می‌شودمجتبی عبداللهی رییس ستاد تشییع پیکر شهدای آتش‌نشان شهرداری در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، با اشاره به لغو برنامه تشییع پیکر شهدای حادثه پلاسکو در روز هفتم بهمن ماه اظهار داشت: این اقدام در راستای احترام به خواسته خانواده‌های معظم این شهدا صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه مراسم تشییع پیکر شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو هفته آینده برگزار خواهد شد، افزود: اعلام خبر قطعی زمان تشییع این شهدا منوط به اتمام عملیات آواربرداری و پیدا شدن پیکرهای دیگر آتش‌نشانان مفقود است.

عبداللهی تفحص پیکرهای سایر شهدای آتش‌نشان را از دلایل دیگر لغو این مراسم عنوان کرد و گفت: پیش از این قرار شده بود که آیین بزرگداشت این شهدا روز شنبه (نهم بهمن ماه) در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شود، که با تغییر به وجود آمده در روند آیین تشییع، این مراسم نیز لغو شد.

وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی های انجام شده، قرار بر این بود که آیت الله امامی کاشانی، امام جمعه موقت تهران بر پیکر شهدای حادثه پلاسکو نماز میت را اقامه کنند، که با توجه به تغییر زمان آیین تشییع، احتمال حضور شخصی دیگر به جای ایشان نیز در این مراسم وجود دارد.

رییس ستاد تشییع پیکر شهدای آتش‌نشان شهرداری یادآور شد: جزییات آیین تشییع این شهدا پس از تفحص کامل به اطلاع عموم مردم می‌رسد.

به گفته وی آمار آتش‌نشانان مفقود این حادثه 16 نفر گزارش شده بود، که با تفحص‌های صورت گرفته تاکنون پیکر 7 نفر از این شهدا کشف شده است.

انتهای پیام/ 101

نظر شما
پربیننده ها