حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم:

انقلاب اسلامی الگوی عملی نظام مردم سالار دینی است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: انقلاب اسلامی یک الگوی عملی برای تاسیس نظام مردم سالار مبتنی بر تعالیم دینی پیش روی ملت‌های مظلوم و مستضعف دنیا قرار داد.
کد خبر: ۲۲۴۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱ - 29January 2017

انقلاب اسلامی الگوی عملی نظام مردم سالار دینی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت الاسلام و المسلمین «سید محمد علی آل هاشم» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع دانشجویان وظیفه مرکز آموزش 01 شهدای وظیفه نیروی زمینی با تبریک ایام الله دهه فجر گفت: عوامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران شامل سه محور «رهبری های پیامبرگونه حضرت امام خمینی(ره)»، «اعتقادات مردم به ارزش های دینی» و همچنین «وحدت و همدلی آحاد مردم» است.

وی عامل ماندگاری انقلاب اسلامی را سه عامل فوق عنوان کرد و افزود: رهبری‌های حکیمانه و امام گونه مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در راستای رهبری‌های پیامبرگونه حضرت امام(ره) است و همین عامل موجب صلابت انقلاب است.

آل هاشم افزود: از سوی دیگر اعتقاد مردم به ارزش‌ها و معارف دینی نسبت به گذشته تغییری نکرده و در حد بسیار مطلوبی قرار دارد. اما در ارتباط با وحدت و انسجام باید گفت که این امر نیازمند تقویت بیشتری است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، انقلاب اسلامی را مهمترین و حیرت انگیزترین رویداد قرن گذشته در جهان دانست و بیان داشت: این رویداد بزرگ قرن توانست از یک سو یکی از ظالم ترین رژیم‌های وابسته به استکبار را ریشه کن کند و از سوی دیگر معادلات راهبردی حاکم بر نظام بین الملل را تحت تاثیر قرار دهد. این انقلاب توانست قدرت‌های استکباری را به چالش بکشاند.

آل هاشم با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران بلوک بندی قدرت را برهم ریخت، اظهار داشت: انقلاب اسلامی با آگاهی عمیقی که در ملت‌های مسلمان به وجود آورد، زمینه تحولات سیاسی و حرکت‌های آزادی خواهانه اسلامی را فراهم آورد. این پدیده بزرگ سیاسی، اسلام را به عنوان قدرت تعیین کننده در جهان احیا کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: انقلاب اسلامی یک الگوی عملی برای تاسیس نظام مردم سالار مبتنی بر تعالیم دینی پیش روی ملت‌های مظلوم و مستضعف دنیا قرار داد.

آل هاشم در ادامه به مذاکرات هسته‌ای اشاره کرده و گفت: پس از مذاکرات هسته ای که توسط مذاکره کنندگان دولت جمهوری اسلامی ایران انجام شد، مشاهده کردیم که خصومت آمریکا با نظام جمهوری اسلامی نه تنها کم نشد بلکه وارد ابعاد پیچیده‌تر و گسترده‌تری شد.

وی خاطر نشان کرد: طبق مستندات موجود آمریکا وقتی به این نتیجه رسید که نمی‌تواند جمهوری اسلامی ایران را تسلیم کند، پروژه عدم اجرای تعهدات خود در برجام را کلید زد. نکته مهمی که باید توجه داشت این که مساله اصلی آمریکا با ایران پرونده هسته‌ای نیست بلکه اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: امروز تمام تهدیدات سخت و نرم دشمن، گفتمان اصیل انقلاب اسلامی را که برگرفته از آموزه‌های دینی و اسلامی ماست هدف قرار داده است و پشتیبانی دشمن از گروه‌های تروریستی در منطقه با هدف ایجاد چالش گفتمانی و هویتی در مقابل انقلاب اسلامی ایران صورت گرفته است.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم گفت: به عبارت دیگر هدف اصلی دشمنان از ایجاد گروه‌های تروریستی، تخریب چهره اسلام است. به همین دلیل است که مقام معظم رهبری(حفظه الله) حفظ و تقویت روحیه انقلابی گری را مورد توجه و تاکید بسیار قرار می‌دهند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، فرمایشات فرماندهی معظم و معزز کل قوا در جهت تقویت ایمان و معنویت نیروهای مسلح را مورد تاکید قرار داده و آن را موجب افزایش توان رزمی و نظامی دانست.

لازم به ذکر است در این مراسم، هدایای فرماندهان نمونه گروهان و همچنین دانشجویان برگزیده مسابقات قرآنی مرکز آموزش 01 توسط رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اهدا شد.

انتهای پیام/221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار