سیمرغ35/ 12

کارگردان «ایتالیا ایتالیا»:سختی‌های دریافت مجوز مسیر فیلم‌سازی را عوض می‌کند

کاوه صباغ‌زاده گفت:‌ موانعی که درباره مجوز وجود دارد به قدری سخت است که مسیر فیلم‌سازی را سخت می‌کند.
کد خبر: ۲۲۴۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸ - 30January 2017

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، نشست خبری فیلم «ایتالیا ایتالیا» با حضور کاوه صباغ‌زاده کارگردان، مهدی صباغ‌زاده تهیه کننده، حامد کمیلی و سارا بهرامی از بازیگران این اثر در کاخ جشنواره برگزار شد.

«کاوه صباغ‌زاده» کارگردان ایتالیا ایتالیا در ابتدای این نشست با بیان اینکه علت تبدیل شدن فیلمش به یک اثر موزیکال فشارهای زیادی بود، اظهار داشت:‌ این فیلم‌نامه یک کار جدی بود و فکر نمی‌کردم طنز از آب در آید اما به خاطر فشارهای فراوانی که تحمل کردم به این اثر تبدیل شد.

وی گفت: ساخت فیلم اول کار دشواری است. فیلم‌ساز اول تجربه ندارد و موانعی که درباره مجوز وجود دارد به قدری سخت است که مسیر فیلم‌سازی را سخت می‌کند. من وقتی نتوانستم فیلم اولم را بسازم تصمیم گرفتم بخشی از مشکلات آن را در فیلم‌نامه این فیلم ترکیب کنم.

کارگردان درباره نقطعه عطف فیلم گفت: دلیل اینکه فیلم نقطه عطف نداشت عامدانه بود چون زندگی شخصیت‌های فیلم جلو نمی‌رفت و رکود داشت. آدم‌های فیلم دچار کرختی شده بودند.

«مهدی صباغ‌زاده» تهیه کننده این اثر درباره ژانر این فیلم عنوان کرد: این کار یک اثر کاملاً حرفه‌ای است. فیلم ایتالیا ایتالیا به عنوان یک فیلم، اثر موفقی است. این فیلم طراوت، آینده و امید را به نمایش می‌گذارد. کارگردانی کار کاملاً پختگی لازم را داشت.

انتهای پیام/121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار