با شعار مشهد دوست‌داشتنی؛

نمایشگاه بزرگ مشهد فجر آفرین افتتاح شد

دومین نمایشگاه بزرگ مشهد فجر آفرین با شعار «مشهد دوست‌داشتنی» همزمان با ایام دهه مبارک فجر افتتاح شد.
کد خبر: ۲۲۴۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۸ - 31January 2017

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، به مناسبت فرا رسیدن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دومین نمایشگاه مشهد فجر آفرین با شعار«مشهد دوست‌داشتنی» در مجتمع فرهنگی کوثر افتتاح شد.

این نمایشگاه که پذیرای علاقمندان به تاریخ این سرزمین است وجه‌تسمیه نامگذاری آن بر اساس فرازی از زیارت امین‌الله برمی­ گردد.

 نمایشگاه مشهد فجر آفرین با«گذر تاریخ» از زمان هجرت امام رضا(ع) به این شهر آغاز شده و با ادامه آن به موضوعاتی همچون دوران مشروطه، پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و در نهایت مشهد امروز پایان می­ یابد.

در این نمایشگاه منطقه1 شهرداری مشهد در خصوص سلامت و پزشکی ، منطقه 2 در موضوع کارآفرینی و کتاب‌خوانی، منطقه 3 ازدواج آسان، منطقه 4 پشتیبانی از جنگ، منطقه 5 مدافعان حرم، منطقه 6 فعالیت جهادی، منطقه 7 جهاد خدمت به زائران ، منطقه 8 رخ‌دادهای مهم انقلاب، منطقه 9 وقف، منطقه 10جوان انقلابی دیروز جوان انقلابی امروز، منطقه 11 فرهنگ شهروندی، منطقه 12 سبک زندگی و منطقه 13 رزق حلال و بازار اسلامی به موضوعات ذکر شده می ­پردازند.

به‌ جز پرده‌های نقاشی که جزو آثار فاخر هستند و زینت بخش این نمایشگاه شده­ اند، بازیگران و هنرمندانی نیز با حضورشان مشهد را در گذر تاریخ معرفی می­ کنند.

این نمایشگاه از روز 12 تا 22 بهمن‌ماه از ساعت 9 تا 13، 16 تا 21 در مجتمع کوثر واقع در بلوار کوثر، مقابل کوثر شمالی 39 دایر خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها