حجت الاسلام آل هاشم:

وحدت مردم و دین‌مداری، عامل اصلی بقای انقلاب بوده ‌است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: وحدت مردم و دین‌مداری نیز عامل اصلی بقای انقلاب بوده ‌است.
کد خبر: ۲۲۴۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳ - 01February 2017

وحدت مردم و دین‌مداری، عامل اصلی بقای انقلاب بوده ‌استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید محمدعلی آل‌هاشم» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش‌ جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در جشن فجر انقلاب اسلامی ویژه کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: وحدت مردم و دین‌مداری، عامل اصلی بقای انقلاب بوده است.

وی افزود: آنچه انقلاب ما را به پیروزی رساند هم‌صدایی، وحدت و یک‌پارچگی مردم ایران اعم از روحانی، دانشجو، کارگر، زن، مرد، پیر و جوان و ...بود که همه در کنار هم یک‌ صدا خواستار نظامی اسلامی و انقلابی شدند.

رئیس سازمان عقدتی سیاسی ارتش در ادامه، انسجام و همدلی مردم در جریان انقلاب اسلامی ایران را در جهان بی‌سابقه دانست و با مقایسه حرکت عظیم مردم ایران در بهمن 1357 با دیگر انقلاب‌های صورت گرفته در طول تاریخ، عنوان کرد :تفاوت حضور مردم در صحنه‌های انقلاب‌ اسلامی با انقلاب‌های صورت گرفته در دیگر نقاط جهان نظیر فرانسه و روسیه کاملاً مشهود است به نحوی که نقش اصلی را در انقلاب ما، مردم برعهده داشتند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به دشمنی دیرین آمریکا با نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: از آغاز انقلاب تا به امروز هر فردی که در آمریکا بر مسند قدرت قرار گرفته بر خصومت‌های خود با ایران افزوده است که تحریم‌های آمریکا پس از پیروزی انقلاب اسلامی از نمونه‌های آشکار این دشمنی‌ها می‌باشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین آل‌هاشم در ادامه عنوان کرد: با وجود تحریم‌های اِعمال شده علیه ایران، موفقیت‌های جوانان ایرانی در همین دوران تحریم و با پشتکار و اتکا به توان خودشان بدست آمده به نحوی که امروز بر خلاف دوران پیش از انقلاب اسلامی، جوانان، نقش برجسته‌ای در اداره امور کشور ایفا می‌کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش‌ در پایان سخنانش، وحدت و حضور آحاد مردم، دین‌مداری و رهبری‌های پیامبر گونه حضرت امام(ره) را رموز اصلی پیروزی انقلاب خواند و عنوان کرد: رهبری انقلاب پس از رحلت امام و در دوران کنونی همچنان با همان صلابت از سوی مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) ادامه دارد و در کنار دین‌مداری، عامل اصلی بقای انقلاب در طول این سال‌ها بوده‌است.

انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها