پیرهادی در گفت‌و‌گو با دفاع پرس:

ترویج فرهنگ ایثار و حماسه از ماموریت‌های شهرداری تهران است

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و حماسه از ماموریت‌های شهرداری تهران است، گفت: در این راستا خدماتی همچون اعزام شهروندان به سرزمین‌های راهیان نور ارائه می‌شود.
کد خبر: ۲۲۷۷۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲ - 18February 2017
ترویج فرهنگ ایثار و حماسه از ماموریت‌های شهرداری تهران است«محسن پیرهادی» عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس در خصوص فعالیت‌های شهرداری تهران در حوزه راهیان نور و دفاع مقدس، اظهار داشت: مدیریت شهری تهران از ابتدا همراهی خوبی با راهیان نور داشته است و در چند سال اخیر یک برنامه منسجم از سوی باغ موزه دفاع مقدس تهران خدماتی همچون اعزام به راهیان نور جنوب و غرب و شمالغرب کشور ارائه می‌شود.
 
وی در خصوص زمان اعزام‌ها نیز گفت: اداره کل ایثارگران شهرداری تهران، بسیج شهرداری و باغ موزه دفاع مقدس در خصوص اعزام کاروان‌های راهیان نور اطلاع رسانی خواهند داشت.
 
پیرهادی با بیان اینکه نشر فرهنگ ایثار و انتقال آن به نسل‌های جوان از وظایف فرهنگی شهرداری تهران است، افزود: همچنین باغ موزه دفاع مقدس همه روزه پذیرای بازدیدکنندگان است.
 
این عضو شورای شهر تهران در خصوص ارائه تسهیلات به خانواده‌های شهدای آتش نشان نیز خاطرنشان کرد: خدمات و جانفشانی‌های شهدای آتش نشان چه شهدای حادثه پلاسکو و چه دیگر شهدا قابل جبران نیست اما شهرداری تهران طبق نظام جامع ایثارگری که تدوین شده است، به خانواده‌های این شهدا تسهیلاتی ارائه می‌دهد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار