مواضع شرم‌آور حکام عرب در مورد فلسطین؛

هماهنگی میان اعراب و صهیونیست‌ها همزمان با اجلاس مونیخ و کنفرانس تهران

تعداد قابل توجهی از دولت‌های عرب همزمان با اجلاس امنیتی مونیخ و کنفرانس تهران بر سر نزدیک شدن به رژیم جعلی صهیونیست به رقابت مشغول هستند که بخش عمده‌ای از این رقابت تحت شعار «راه حل دو کشور» صورت می‌پذیرد.
کد خبر: ۲۲۸۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳ - 20February 2017

به گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع پرس، دور جدیدی از رقابت میان حکام خودفروخته عرب بر سر خروج از فاز ارتباط پنهان با دولت جعلی اسرائیل و نشان دادن این رابطه ذلیلانه به شکل رسمی، همزمان با کنفرانس امنیتی مونیخ در آلمان از یک‌ سو و کنفرانس دفاع از انتفاضه ملت فلسطین در تهران پایتخت ایران از سوی دیگر، آغاز شده است.

ملک عبدالله دوم، شاه اردن، که به جای نگرانی از کشتار غیرنظامیان فلسطینی از تشکیل کمربند زمینی مقاومت شیعی از ایران تا جنوب لبنان و مرزهای جولان سوریه با فلسطین اشغالی در هراس است، ضمن تکرار دوباره ادعاهای خود پیرامون اهمیت راه حل «تشکیل دو کشور فلسطینی-اسرائیلی»، از آن به عنوان تنها راه حل برای آنچه «توفق مذاکرات صلح» نامید، نام برد. البته باید گفت وی این خوش خدمتی به منافع آمریکا و اسرائیل را ناتمام نگذاشت و طی دیدار هیئتی از کنگره آمریکا از اردن، گزارشی پیرامون تلاش‌های خود جهت خدمت به منافع اربابان غربی‌اش در راستای برقراری سازش میان عوامل خودفروخته از ملت فلسطین و اشغالگران صهیونیست ارائه کرد.

همزمان عادل الجبیر در کنفرانس مونیخ به جای محکوم کردن دولت اسرائیل برای کشتار ملت فلسطین و دولت‌ها و جریانات حامی سلفیت برای حمایت از داعش، ایران را مقصر تمام حوادث منطقه جلوه داد و مدعی شد این کشور به دنبال صدور انقلاب خود است. کاملا واضح است که ترس عادل الجبیر نه از جنایات رژیم صهیونیستی بلکه از رسیدن صدای انقلاب اسلامی ایران به ملت‌های ضد استکبار و مظلومان بویژه در فلسطین و در جوار مرزهای آن است.

این موضع‌گیری‌ها در حالی بیان می‌شود که ایران نه تنها در برابر جنایات صهیونیست‌ها و تکفیری‌ها در فلسطین، سوریه، عراق و یمن سکوت نکرده است، بلکه برخلاف عوامل جنایتکار ارتش و دولت رژیم وهابیت که به جای صهیونیست‌ها، مردم بی‌گناه یمن را بمباران می‌کنند، با تمام توان از مقاومت علیه صهیونیسم و تروریسم حمایت می‌کند و به همین دلیل از سوی ارتجاع وهابی-سعودی-تکفیری متهم به فتنه‌انگیزی می‌شود.

آنچه لازم است به آن اشاره کرد این است که کنفرانس انتفاضه در تهران، مانند گذشته بار دیگر نشان خواهد داد که این ایران است که در کنار برادران مسلمان و عرب خود، به رغم تمام فشارها و تحریم‌ها، ایستاده است نه دولت‌های عربی که به جای دشمنی با اسرائیل، مشغول مسابقه بر سر دستبوسی مقامات تل‌آویو هستند.

انتهای پیام/421  

 

نظر شما
پربیننده ها