حجت الاسلام صفایی:

انقلاب اسلامی موجب استقلال نیروهای مسلح کشور شد

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه تمام اختیارات نظامی ما در دوران طاغوت در دست آمریکایی‌ها بود، گفت: انقلاب اسلامی موجب استقلال نیروهای مسلح کشور شد.
کد خبر: ۲۲۸۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶ - 21February 2017

انقلاب اسلامی موجب استقلال نیروهای مسلح کشور شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت الاسلام و المسلمین «غلامرضا صفایی» رئیس عقیدتی سیاسی دفتر فرماندهی معظم کل قوا در جمع کارکنان ستاد نیروی هوایی ارتش گفت: انقلاب اسلامی ایران موجب استقلال در همه زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی شد.

وی اضافه کرد: تمام اختیارات نظامی ما در دوران طاغوت در دست آمریکایی‌ها و ایادی آن‌ها بود ولی مردم ایران با پیروزی انقلاب اسلامی به کشور و نیروهای مسلح نعمت استقلال را هدیه کردند.

رئیس عقیدتی سیاسی دفتر فرماندهی معظم کل قوا تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی تمامی امور نظامی کشور اعم از ساخت تسلیحات مورد نیاز، دفاع از مرزها و برگزاری رزمایش‌ها در داخل کشور مدیریت می‌شود که همه اینها از برکت استقلال کشور است.

وی هدایت و فرماندهی شخص ولی فقیه بر نیروهای مسلح را یکی از امتیازات و عامل اقتدار این نیروها دانست و افزود: مقام معظم رهبری بیشترین زمان ممکن را برای مسائل نظامی کشور اختصاص می‌دهند و همیشه بر این نکته تأکید دارند که کشور به لحاظ ساخت تسلیحات استراتژیک عقب نماند.

حجت الاسلام صفایی تجارب به دست آمده از دفاع مقدس را یکی دیگر از عوامل موفقیت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد و اظهار داشت: در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی بسیاری از نقاط قوت و ضعف‌های نیروهای مسلح ما آشکار شد و این مهم به ما کمک کرد تا بتوانیم قدرت خود را در این زمینه افزایش دهیم.

وی با اشاره به تهدیدهای دشمنان در خصوص حمله نظامی به ایران گفت: هیچ کس قدرت و جرأت مقابله با کشور ما را ندارد و صحبت از گزینه‌های نظامی روی میز یاوه گویی محض دشمنان است.

رئیس عقیدتی سیاسی دفتر فرماندهی معظم کل قوا در ادامه ضمن تأکید بر افزایش قدرت اقتصادی کشور نیز تصریح کرد: در دین مبین اسلام نیز به بحث اقتصادی بسیار پرداخته شده است که نشان از اهمیت این موضوع دارد.

وی ادامه داد: خودکفایی، قناعت و خودباوری در مسائل اقتصادی باید مورد توجه اساسی مسئولان و مردم قرار گیرد و برنامه‌ریزی‌های لازم برای موفقیت در این زمینه را باید داشته باشیم.

حجت الاسلام صفایی در پایان مصرف اجناس خارجی و بی توجهی به تولیدات داخلی را یکی از آسیب‌های موجود در کشور دانست و بر حمایت بیش از پیش مسئولین و مردم از تولیدات داخلی تأکید کرد.

انتهای پیام/211

نظر شما
پربیننده ها