سردار جزایری در گفت‌وگو با دفاع پرس:

تلاش آزادی‌خواهان جهان برای نابودی رژیم صهیونیستی/ موضوع فلسطین در رأس سیاست بین‌الملل ایران قرار دارد

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران و آزادی‌خواهان جهان برای محو رژیم صهیونیستی تلاش می‌کنند، گفت: موضوع فلسطین در رأس سیاست بین‌الملل جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.
کد خبر: ۲۲۸۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴ - 24February 2017
//سردار سیدمسعود جزایری، سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، با اشاره به برگزاری کنفرانس بین‌المللی دفاع از انتفاضه فلسطین و حضور شخصیت‌های برجسته منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای در این کنفرانس اظهار داشت: یکی از تلاش‌های جدی که توسط آمریکا و هم‌پیمانانش در منطقه صورت می‌گیرد، به فراموشی سپرده شدن فلسطین است؛ اما موضوع فلسطین در رأس سیاست بین‌الملل جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.

وی در ادامه گفت: ما معتقدیم اصلی‌ترین مسئله روز بشریت جهان اسلام، ظلم فاحشی است که بر ملت و سرزمین فلسطین شده است. اسرائیل یک رژیم نامشروع و غاصب است، که از سوی انگلیسی‌ها، آمریکایی‌ها و برخی کشورهای مرتجع منطقه حمایت می‌شود.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران و آزادی‌خواهان جهان برای محو این غده سرطانی تلاش می‌کنند، تصریح کرد: بدیهی است این دو نگاه و نظر (نگاه ایران و طرفدارن رژیم صهیونیستی) باهم تقابل دارند؛ لذا یک امر بدیهی است که اسرائیلی‌ها و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن‌ها از تلاش‌های جمهوری اسلامی ایران در حفظ، پویایی و ماندگاری فلسطین نگران باشند و ما امیدواریم که آن‌ها از این نگرانی بمیرند.
 
وی عنوان کرد: یکی از راه‌های مهم برای ختم غائله اشغالگری، این است که مسئله فلسطین و حاکمیت آن به رأی عمومی مردم این سرزمین گذاشته شود، تا هرچه تصمیم گرفتند، همان بشود؛ لذا کسانی که مدعی آزادی انتخابات هستند و می گویند انتخاب با مردم است، باید به این قاعده کاملا قانونی تن دهند.

سردار جزایری همچنین در خصوص وعده دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مبنی بر انتقال سفارت این کشور از تل‌آویو به قدس شریف خاطرنشان کرد: این موضوع جزو شعارهای همیشگی رؤسای جمهور  و یا کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا بوده است. سال‌های متمادی این مسئله مطرح شده؛ اما پیاده‌سازی نشده است؛ البته پیاده‌سازی‌ آن مسائل بسیار دشواری را برای آمریکایی‌ها در پی خواهد داشت؛ زیرا کشورهای اسلامی با اصل رژیم صهیونیستی مخالف هستند.
 
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در پایان درباره عادی‌سازی روابط برخی کشورهای عربی مرتجع منطقه با رژیم صهیونیستی گفت: کشورهایی که در پی عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند، در زیرمجموعه آمریکایی‌ها تعریف می‌شوند.
 
انتهای پیام/ 411
نظر شما
پربیننده ها