فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام؛

دانشگاه ها به برکت شهدای گمنام نورستان شده‌اند

سردار سید صادق حسینی در مراسم تشییع شهدای گمنام دز دانشگاه علوم پزشکی ایلام، گفت: برخلاف نظر خیلی از افراد، دانشگاه ها به برکت شهدای گمنام نورستان شده اند.
کد خبر: ۲۳۰۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵ - 04March 2017

به گزارش دفاع پرس از ایلام، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام در دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: شهدای گمنام برخلاف نامی که دارند هیچوقت گمنام نیستند و این را در تشییع این عزیزان در اقصی نقاط کشور شاهد بوده ایم.

وی اظهار کرد: این شهیدان که امروز میزبان آنها شده ایم هرکدام عزت، افتخار و پرچم استقلال ایران اسلامی هستند و با برکت خون آنها راه هدایت مردم روشن و عبور از تاریکی ها راحت‌تر شده است.

سردار حسینی با ابراز گلایه از برخی برخوردها در دفن شهدا در دانشگاه ها تصریح کرد: برخی از افراد در جلسات با عنوان اینکه دانشگاه ها هم گورستان شده و دیگر نمی توان به گورستان رفت باید تذکر داد که این شهداء به برکت دفنشان در این محیط، دانشگاه ها را به نورستان تبدیل کرده اند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام، بیان داشت: شهداء شجاعانه جنگیدند و مظلومانه به شهادت رسیدند و بواسطه این شجاعت و مظلومیت، قلب انقلاب اسلامی در حال تپیدن بوده و حرکت و پویای جهانی این انقلاب بدون توقف انجام می گیرد.

وی باتقدیر از داشنجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی ایلام در تشییع و تدفین این امامزادگان عشق تأکید کرد: امروز این مردان بزرگ بعد از 30 سال به آغوش میهن بازگشته اند و دانشجویان با حضور خود در این مراسم برای این خوشنامان تاریخ، رسم برادری و خواهری را به خوبی بجا آوردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها