سردار تمیزی عنوان کرد؛

استفاده از ورزش و فرهنگ متاثر از آن برای ترویج صلح در جهان

معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع گفت: امیدواریم بتوانیم از ورزش و فرهنگ متاثر از آن در ترویج صلح و دوستی میان ملت‌های جهان استفاده کنیم.
کد خبر: ۲۳۲۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹ - 15March 2017
استفاده از ورزش و فرهنگ متاثر از آن برای ترویج صلح در جهان
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار علیرضا تمیزی معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز در مراسم ورزش زورخانه ای نیروهای مسلح اظهار داشت: برای ما ایرانیان افتخاری است که از چنین ورزش سنتی، اصیل و ایرانی برخورداریم.

وی ادامه داد: به عنوان یک فرد از جامعه نیروهای مسلح در ارتش‌های کشورهای آسیایی، هماهنگی‌های بین دستگاهی در حوزه ورزش را بسیار خوب ارزیابی می‌کنم و تعامل بین وزارت دفاع و وزارت ورزش باعث شده توفیقات خوبی داشته باشیم.

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع افزود: با همکاری ستاد کل نیروهای مسلح تعامل ما با فدراسیون‌های ورزشی نیروهای مسلح نیز عالی بوده و این هماهنگی موجب ارتقای ورزش نیروهای مسلح نیز شده است.

سردار تمیزی تاکید کرد:‌ ما باید این حرکت را در درون توسعه دهیم و امیدواریم بتوانیم از ورزش و فرهنگ متاثر از آن در ترویج صلح و دوستی میان ملت‌های جهان استفاده کنیم؛ چرا که همکاری در حوزه ورزش و فرهنگ به روابط میان ملت‌ها و دولت‌ها رونق می‌دهد.

وی در پایان با قدردانی از حضور نمایندگان ارتش‌های جهان در ایران گفت: کار شما خوب، زیبا و ارزشی است و مراتب تشکر خود را از همه عزیزان حاضر در این مراسم اعلام می‌کنم.
 
انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها