رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا تشریح کرد

کسر از خدمت نویسندگان مقالات برتر همایش ملی خدمت سربازی

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد: برداشت‌های متفاوت از اعطاء کسر از خدمت دوره ضرورت، منجر شد تا فرایند اعطاء به کسانی که حائز رتبه اول شدند، طولانی شود اما با تدبیر ریاست ستاد کل نیروهای مسلح و پیگیری این سازمان، این ابهام برطرف شد.
کد خبر: ۲۳۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۰ - 09July 2014

کسر از خدمت نویسندگان مقالات برتر همایش ملی خدمت سربازی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار «سید حمید صدرالسادات» رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: همایش ملی خدمت سربازی که در بهمن ماه سال 92 برگزار شد، توانست با مشارکت گسترده سازمانها و نهادهای کشور اعم از ستاد کل نیروهای مسلح، ارتش، سپاه، وزارت دفاع و ... ، دانشگاههای تهران، پیام نور، علامه طباطبایی و سایر سازمانهای مرتبط در موضوع خدمت وظیفه عمومی و با حضور پررنگ اساتید و اعضاء هیئت علمی دانشگاهها و جوانان عزیز و بهطور خاص سربازان نخبه این مرزو بوم، نمودی عینی از تبلور مدیریت جهادی را در عرصه تحقیق و پژوهش به منصه ظهور برساند.

وی با اشاره به اینکه در این همایش تلاش شد تا در راستای تعالی نظام خدمت سربازی از تمامی ظرفیتها و فرصتهای موجود، استفاده شود، افزود: 27 سازمان در برگزاری این همایش با سازمان وظیفه عمومی ناجا مشارکت داشتند و استقبال خیلی خوبی نیز از این همایش شد.

سردار صدرالسادات، تصریح کرد: مجموعه این اقدامات که در سطحی بالا و فراتر از انتظار و با مدیریت هوشمندانه به اجرا درآمد موجب شد تا این همایش در سطحی کمنظیر در کشور برگزار شود.

به گفته رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا، 2 هزار و 900 چکیده مقاله و هزار و 250 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال و همچنین 10 میزگرد و نشست علمی در موضوعات مختلف با مشارکت سازمانهای مختلف برگزار شد و در نهایت مجوز اعطای کسر از خدمت دوره ضرورت (حداکثر تا 6 ماه) برای نویسندگان مقالات برتر این همایش از بنیاد نخبگان ستاد کل نیروهای مسلح کسب شد.
 
سردار صدرالسادات یادآور شد: برداشت های متفاوت از اعطاء کسر از خدمت دوره ضرورت، منجر شد تا فرایند اعطاء به کسانی که حائز رتبه اول شدند، طولانی شود، اما با تدبیر و دستور ریاست ستاد کل نیروهای مسلح، سرلشکر فیروزآبادی و پیگیری سازمان وظیفه عمومی ناجا، این ابهام برطرف شد.
 
وی ادامه داد: پرونده نویسندگان مقالات برتر که برابر نظریه اعضاء کمیته داوران همایش حائز رتبه برتر شده بودند تکمیل و به بنیاد نخبگان نیروهای مسلح ارسال شده و بهزودی پس از طرح در کمیسیون مربوطه، میزان کسر از خدمت دوره ضرورت برای هریک از نویسندگان تعیین و به این عزیزان ابلاغ خواهد شد.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار