پس از شکست در لغو قانون بیمه همگانی؛

ترامپ برنامه بعدی خود در برابر کنگره را تشریح کرد

رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد بعد از شکست در لغو «اوباما کر»، تمام تلاشش را بر اصلاح نظام مالیاتی آمریکا متمرکز خواهد کرد.
کد خبر: ۲۳۳۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹ - 26March 2017

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از بی بی سی، «دونالد ترامپ» اعلام کرد که بعد از شکست در لغو قانون بیمه همگانی بنیان‌گذاری شده از سوی باراک اوباما (اوباما کِر)، تمام تلاشش را بر اصلاح نظام مالیاتی آمریکا متمرکز خواهد کرد. این در حالی است که قرار بود کسر بودجه ناشی از اصلاحات مالیاتی مورد نظر آقای ترامپ، از محل حذف قانون بیمه همگانی فعلی تامین شود.

رئیس جمهور آمریکا به خبرنگاران گفت: باید بگویم که احتمالا به زودی با انگیزه بسیار بسیار قوی برای اصلاح قانون مالیات و بخشودگی بزرگ مالیاتی وارد عمل خواهیم شد. این گام بعدی است.

ترامپ در جریان کارزارهای تبلیغات پیش از انتخابات برروی حذف بیمه درمانی ارائه شده توسط باراک اوباما و اصلاح نظام مالیاتی مانور زیادی داده بود.

رای‌گیری درباره لایحه بیمه درمانی دونالد ترامپ که بنا بود روز جمعه انجام شود، با از دستور کار خارج شدن این لایحه منتفی شد. این لایحه نتوانسته بود حمایت لازم را برای تصویب در کنگره جلب کند.

پس از آن که روشن شد ۲۱۵ رای لازم در میان جمهوریخواهان وجود ندارد، پل رایان، رئیس مجلس نمایندگان و ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای از دستور کار خارج کردن آن به توافق رسیدند.

به نتیجه نرسیدن تلاش ها برای تصویب این لایحه به منزله شکست بزرگی برای دونالد ترامپی است که یکی از مهمترین ویژگی‌های خود را قدرت چانه‌زنی و موفقیت در مذاکرات می‌داند.با وجود این، او اکنون گفته تمرکز خودش را بروی پیش‌برد اصلاح نظام مالیاتی خواهد گذاشت.

این در حالی است که طی هفته‌های گذشته یکی از مهمترین فواید حذف نظام بیمه همگانی مشهور به اوباماکر، تامین منابعی ذکر شده بود که به گفته کاخ‌سفید اجازه می‌داد کسر بودجه ناشی از اصلاح نظام مالیاتی مرتفع شود.

 
انتهای پیام/421
نظر شما
پربیننده ها