مسئول راهیان نور سپاه کرمانشاه خبر داد؛

بازدید ۱۳۶ هزار نفر از مناطق عملیاتی استان کرمانشاه در نوروز ۹۶

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه استان کرمانشاه گفت: در ایام نوروز امسال، ۱۳۶ هزار نفر از مناطق عملیاتی و یادمان‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه بازدید کردند.
کد خبر: ۲۳۳۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴ - 04April 2017

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سرهنگ پاسدار «علی یوسفی راد» مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه استان کرمانشاه، با اشاره به بازدید بیش از ۱۳۶ هزار نفر از مناطق عملیاتی و یادمان های دفاع مقدس استان کرمانشاه در ایام نوروز ۹۶ اظهار داشت: این کاروان ها که اغلب به صورت خودجوش و مردمی هستند، از آخرین روزهای سال ۹۵ در این مناطق حضور یافته و از یادمان ها بازدید کرده‌اند.

وی از برگزاری برنامه های متعدد فرهنگی توسط خادمین شهدا و راویان به کارگیری شده در این یادمان ها خبر داد و افزود: بازگویی خاطرات دفاع مقدس و روایاتی از آن دوران از جمله برنامه های فرهنگی مذکور بود.

مسئول راهیان نور سپاه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: بسیاری از خانواده های حاضر در مناطق عملیاتی به صورت خودجوش و با خودروهای شخصی در نقاط ذکر شده حضور داشتند.

به گفته وی، یادمان مرصاد با ۹۸ هزار بازدید دارای بالاترین آمار بازدیدها از اواخر اسفند ۹۵ تا ۱۳ فروردین ۹۶ در استان کرمانشاه بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها