تصویر کمتر دیده شده از سردار قاآنی در کنار رهبر انقلاب

تصویری کمتر دیده شده از سردار قاآنی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقر نیروهای خراسان در منطقه جنوب در سال 1366 در کنار مقام معظم رهبری منتشر شد.
کد خبر: ۲۳۴۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰ - 07April 2017

به گزارش دفاع پرس از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از فرماندهان خراسانی دفاع مقدس است، که طی آن سال‌­ها فرماندهی لشکر 5 نصر و لشکر 21 امام رضا(ع) را عهده ­دار بوده است.

 
تصویر کمتر دیده شده از سردار قاآنی در کنار مقام معظم رهبری+یک خاطره

از راست: سردار ابراهیم زاده، سردار قآنی و دکتر سیر رضا خاتمی.

ذکر مصیبت حضرت رضا(ع) در جمع رزمندگان خراسانی

نکته ­ای که برای ما درس بود، علاقه مقام معظم رهبری به ائمه معصومین بود که قاعدتاً در جنگ خیلی کارساز بود. ایشان در آن مقطع که تشریف آورده بودند به جبهه چون همزمان با ایام مصیبت خاندان عصمت و طهارت بود، طبق روالی که ایشان همیشه در منزلشان روضه برگزار می­ کردند، با این که در جبهه بودند ولی روضه را ترک نکرده بودند و این چند روزی که در منزل روضه می­ خواندند طبق روال گذشته در یگان­ های مختلف این مراسم را برگزارمی­ کردند و باز بر اساس همان سنت دیرینه چون آخرین روز مجلس بود معمولاً ذکر مصیبت امام رضا(ع) بود. برای این که مصیبت و روضه در یک فضای نزدیکتری به امام رضا(ع) باشد آن روز مجلشان را هم در یگان­ های مشهد که بچه­ هایش مرتبط با امام رضا(ع) بودند، گذاشته بودند، این نکته­ ای بود برای خود ما که توسل به ائمه معصومین را ولو در شرایطی که امکانات و اسباب فراهم نباشد همیشه در یادمان باشد و توجه داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها