دفاع پرس گزارش می‌دهد؛

پیش‌بینی رکورد تازه فروش کتاب‌های دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب تهران

تازه‌های نشر دفاع مقدس جذاب‌ترین و سالم‌ترین محتوای فرهنگی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است که پیش‌بینی می‌شود امسال رکوردهای تازه‌ای در حوزه فروش را به ثبت رساند.
کد خبر: ۲۳۴۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱ - 11April 2017

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران هر ساله میزبان ناشران داخلی و خارجی است تا به عنوان مهمترین رویداد فرهنگی سال کشور علاقمندان به علم و دانش را از تازه‌ترین کتاب‌های تمام دنیا سیراب کند.

غرفه عمومی ناشران به دلیل تنوع و جذابیت‌های آن همه ساله از رونق بیشتری نسبت به غرفه‌های دانشگاهی، کودکان و بخش بین‌الملل داشته است. از این میان نیز انتشارات‌های تخصصی مربوط دفاع مقدس با ارائه آثار جدید و فاخر هر ساله با استقبال خاصی روبرو می‎‌شوند.

سوره مهر، نشر شاهد، مرکز نشر آثار شهید باقری، نشر مجنون، مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، کنگره شهدای سراسر کشور، نشر گِرا، نشر فاتحان، انتشارات شهید ابراهیم هادی، انتشارات شهید احمد کاظم، سوره سبز (وابسته به ارتش جمهوری اسلامی ایران) صریر، سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش، روایت فتح، دارخوین، تقدیر، پیام آزادگان، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، بنیاد شهید چمران، انجمن عکاسان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، امینیان، آرمان برا و انتشارات آجا ناشران تخصصی حوزه دفاع مقدس حاضر در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی تهران هستند.

ناشران دفاع مقدس در سال‌های گذشته با ارائه چند کتاب فاخر توانسته‌اند بیشترین تعداد چاپ و تیراژ را به خود اختصاص داده‌اند که پیش‌بینی می‌شود امسال نیز با چاپ چند کتاب فاخر از جمله «گلستان یازدهم»، «وقتی مهتاب گم شد» و «آب هرگز نمی‌میرد» رکورد تازه‌ای از فروش ادبیات دفاع مقدس برجای گذاشته شود.

«فرنگیس»، «خاک‌های نرم کوشک»، «پایی که جاماند»، «نورالدین پسر ایران»، «لشکر خوبان»، «من زنده‌ام» و «دا»، «دختر شینا» از عناوین پرمخاطبی کتاب‌های سال‌های گذشته بوده‌اند که همچنان در شمار پرفروش‎‌های دفاع مقدس قرار دارند.

خاطرات رزمندگان و سرگذشت زندگی سرداران شهید و خانواده‌های آن‌ها به دلیل قابلیت‌های متعدد فرهنگی و ارائه الگوهای مناسب سبک زندگی می‌تواند دستخوش برگزاری مسابقات و جایزه‌های کتابخوانی در سراسر کشور با هدف بالابردن سرانه مطالعه نیز باشد. بدون شک گستردگی حوزه ادبیات دفاع مقدس این قابلیت را دارد که مخاطبین عام و خاص را به مقوله کتاب و کتابخوانی علاقمند سازد.

انتهای پیام/121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار