خالدی به دفاع پرس خبر داد؛

آمبولانس‌ها و بالگردها آماده خدمت‌رسانی در شهرهای سیل‌زده هستند

سخنگوی اورژانس کشور گفت: با توجه به وقوع سیل در برخی از شهرهای استان آذربایجان شرقی، نیروهای اورژانس، آمبولانس‌ها و بالگردها در حال خدمت‌رسانی و یا آماده به خدمت هستند.
کد خبر: ۲۳۵۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸ - 15April 2017
آمبولانس‌ها و بالگردها آماده خدمت‌رسانی در شهرهای سیل‌زده هستند«مجتبی خالدی» سخنگوی اورژانس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس اظهار داشت: در 48 ساعته گذشته 2 حادثه مهم در کشور به وقوع پیوست؛ نخست ورزش باد با سرعت 130 کیلومتر بر ساعت در اردبیل بود، که با تخریب زیرساخت‌هایی همراه شد؛ اما خوشبختانه تاکنون مصدوم و فوتی در رابطه با این حادثه اعلام نشده است و دوم سیل در استان‌های آذربایجان‌های غربی و شرقی بود که خساراتی را به دنبال داشت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در استان‌های آذربایجان‌های شرقی و غربی به دلیل بارندگی شدید مردم شهرهای ارومیه، اشنویه، بوکان، سردشت، پیرانشهر، تبریز، آذرشهر و عجب شیر گرفتار سیل شدند.

سخنگوی اورژانس کشور افزود: طیق آخرین اطلاع بنده، در استان آذربایجان غربی 1 مصدوم خانم و 1 مفقودی 12 ساله گزارش شده است، اما در استان آذربایجان شرقی تا به حال 12 مراجعه کننده به مراکز درمانی در عجب شیر داشتیم و در آذرشهر و عجب شیر 12 نفر مفقودی و 4 نفر فوتی گزارش شده است.

خالدی با اشاره به آماده باش نیروهای اوژانس در مناطق سیل زده گفت: وزرات بهداشت در 3 شهر آماده باش کامل اعلام کرده و آمبولانس‌ها در مراکز سیل زده حضور دارند و در صورتی که شرایط جوی اجازه عملیات دهد بالگردهای اورژانس آماده خدمات رسانی هستند.

وی در ادامه اظهار کرد: اورژانس‌های بیمارستانی در این عجب شیر و آذرشهر در حالت آماده باش هستند و پزشکان در بیمارستان‌ها آماده خدمت رسانی به سیل زدگان می‌باشند.

سخنگوی اورژانس کشور خاطرنشان کرد: تیم‌های بهداشت محیط و مبارزه با بیماری‌ها نیز در شهرهای سیل زده حضور دارند.

خادی در پایان اذعان کرد: در حوزه درمان هیچ مشکلی وجود ندارد اما در حوزه بهداشت محیط هنوز کار داریم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها