جمع‌آوری مجموعه‌ای از مطایبات و شکرخندهای دوران دفاع مقدس

مسئول دفتر فرهنگ و ادبیات حوزه هنری استان کرمانشاه گفت: حوزه هنری استان قصد دارد مجموعه‌ای از مطایبات و شکرخندهای دوران دفاع مقدس را در قالب تاریخ شفاهی به رشته تحریر درآورد.
کد خبر: ۲۳۵۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۹ - 16April 2017
به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، «فرزاد زیبایی»، مسئول دفتر فرهنگ و ادبیات حوزه هنری استان کرمانشاه در مراسم عصر خاطره به ‌مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی باعنوان «طنز و مطایبه» گفت: در دوران دفاع مقدس، جبهه‌‍‌های جنگ باحضور مردان و زنانی از جنس پاکی رقم خورد که سراسر شور بودند.

وی با بیان اینکه آنان در فضایی سرشار از معنویات و توجه به ارزش‌های دینی در برابر دشمن جنگیدند افزود: در آن شرایط رزمندگانی بودند که با خلق لحظه‌هایی برای ایجاد شرایط خنده به تقویت روحیه همرزمان خود می‌پرداختند.

زیبایی اظهار کرد: امروز بیان این اتفاقات شیرین و لحظات ناب جذابیت خاصی برای مخاطب دارد.

وی تصریح کرد: حوزه هنری کرمانشاه قصد دارد تا با جمع‌آوری این خاطرات مجموعه‌ای از مطایبات و شکرخندهای آن دوران را در قالب تاریخ شفاهی به رشته تحریر درآورد.

مسئول دفتر فرهنگ و ادبیات حوزه هنری استان کرمانشاه گفت: باتوجه به استقبال رزمندگان و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت از این موضوع امیدواریم تا بتوانیم مجموعه‌ای جذاب را به دوستداران ارائه کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها