شهردار زنجان:

5 عنوان کتاب دفاع مقدس آماده چاپ است

شهردار زنجان گفت: پنج عنوان کتاب در حوزه ایثار و شهادت توسط شهرداری زنجان و اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان آماده چاپ است.
کد خبر: ۲۳۶۱۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳ - 19April 2017
5 عنوان کتاب دفاع مقدس آماده چاپ استبه گزارش دفاع پرس از زنجان، حبیب ملائی‌یگانه در مراسم رونمایی از دو کتاب دوران دفاع مقدس اظهار داشت: سال گذشته از پنج کتاب در حوزه ایثار و شهادت و خاطرات شفاهی این دوران در استان زنجان رونمایی شد.

وی با اشاره به اینکه در اسفندماه سال گذشته کتاب «جرعه آخر» رونمایی شد، افزود: امروز نیز از دو اثر فاخر «روزهای ارغوانی» و «چشم آسمان روشن» رونمایی می‌شود.

شهردار زنجان با بیان اینکه پنج کتاب در حوزه ایثار و شهادت نیز آماده چاپ است، خاطرنشان کرد: شهرداری زنجان در زمینه ایثار و شهادت برنامه‌هایی را در سال جاری اجرا می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان نیز در ادامه این مراسم اظهار داشت: حفظ و حراست از ارزش‌ها و انقلاب مهمتر از ایجاد انقلاب ارزشی است.

آراض ضیایی با بیان اینکه شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس خود را در معرض رسانه قرار نمی‌دادند، افزود: امروز اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این زمینه گام برداشته و خاطرات رزمندگان را جمع‌آوری می‌کند.

وی با بیان اینکه نسل جدید نسل سابق را ندیده است و اشاعه ارزش‌ها و رشادت‌های رزمندگان به نسل جوان ضروری است، تصریح کرد: باید در این زمینه اقدامات لازم انجام شود.

هنرمند زنجانی و مولف دو کتاب «چشم آسمان روشن» و «روزهای ارغوانی» نیز در این مراسم گفت: این کتاب نمی‌تواند از رشادت‌های خلبانان تیزپرواز را به ما ارائه کند اما در حد توان تلاش شد تا این رشادت‌ها بیان شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار